Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Jag älskar Simons humor,hans obryddhet och jag tror han är en fin person men han måste jobba på sitt utåtagerande när han blir frustrerad. Inget fel att visa känslor, även negativa men det blir fel när han ger sig på andra och med det kommer hans ångest bara bli ännu värre. Som jag nämde tidigare så tycker jag att de som är i hans närhet just då i hans frustration och när han går loss på någon ska sluta skratta och ge honom uppmärksamhet för det matar bara på ännu mer. Jag såg Steph göra tummen upp åt hans beteende och det är otroligt dumt för det hjälper inte honom ett skit! När han lugnat sig så lyssnar han ju och vet att han gjort fel men han måste se sin egen del och att det inte är någon annans fel när han förlorar en tävling och att det inte är hela världen. Att se sig själv hur han ser ut i andras synvinkel.
Håller med. Problemet är ju att han får som ett adrenalinpåslag när spänningen kommer, vilket faktiskt även påverkar mig ibland! Man vill, för det händer något! Men det är jävligt sant att det man egentligen behöver är någon som hjälper en att komma tillbaka till normalläge.