2021-04-10, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det är ju just det här som är grejen, hon gör så många grejer som är så sjukt unlikeable SÅ OFTA. Det är ju därför man förstår de där inne också... liksom lättare att bara inte ge en sådan människa gehör, och då blir det ju att hon hamnar utanför.
Ja, hade jag varit därinne hade jag gjort likadant för att inte störa mig allt för mycket. Dvs helt ignorerat allt personen säger för det går liksom inte ens att svara något vettigt.

Tror de verkligen att övriga i gruppen vill se Narcos lilla dansshow?
Medlem
Julia lämnar för att hennes mamma är döende i cancer. Mergim gråter som en stucken gris och hela gruppen smeker honom medhårs. Success.
Medlem
Går fan inte se bb man måste ha högt ljud för att höra något men nardos ska alltid skrika och göra irriterande ljud. Större idiot har jag aldrig sett. Gapar är falsk osmart och på riktigt genom dum. Stäng av hennes mick snälla.
Dennis är sjukt falsk och helt ner kärad i största spelaren lycka till med det.
2021-04-10, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja de använder hans svagheter mot honom och de andra men Mergim är nog den som minst ska öppna munnen om Simons beteende för han kommer själv snart att hamna där igen.

Exakt, Mergim var 100 gånger värre förra året.
Simon kanske beter sig dåligt ibland men han skulle aldrig vilja vända folk mot en specifik person. Mergim är en riktigt mobbare
2021-04-10, 21:13
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nu kommer den satans jävla tiktokdansen med brushorna också.. En punkt avprickad på mitt katastrofkvällsschema.
Content rakt in i avsnittet imorgon.

Fittproduktion

Så blir det varje gång Nardos dansar.
2021-04-10, 21:14
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ingen tänker på att Jackie inte har någon text i låten heller
HAHAHAHA FY FAN det är så taskigt 😂 Har någon ens testat att få ihop några rader till henne?
Medlem
Jaqi påminner så mycket om Frida förra året som aldrig heller kom in i gruppen på samma sätt som alla andra
Medlem
basiss avatar
Just tillbaka efter efter ha spytt på dass efter dom drog igång tiktok dans med låt, så börjar dom ropa ”en gång till”. Vad fan 🤮🤮🤮🤮🤮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, hade jag varit därinne hade jag gjort likadant för att inte störa mig allt för mycket. Dvs helt ignorerat allt personen säger för det går liksom inte ens att svara något vettigt.

Tror de verkligen att övriga i gruppen vill se Narcos lilla dansshow?

Haha! Och Adrian är en av de som tjatar mest om att den ska spelas. Höjdpunkten av hans vistelse!
Dock har han ätit för mycket chips nu säger han (trodde inte den dagen skulle komma)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
På sätter som hon försöker nu med nu så uppfattas hon bara som ännu jobbigare. Hon har verkligen ingen därinne. Vi får väl hoppas att det blir lite bättre, just den här veckan har det varit rätt så tufft för alla och då orkar man ju inte anstränga sig lite extra.

Hon påminner om en nyanställd som kommer in första dagen på jobbet och domderar. Dompa gjorde lite samma sak när han kom in och blev ju även han utfryst till en början. Sedan dess skruvade Dompa ner sin personlighet för att komma in i gruppen och skruvade därefter upp den igen. Jackie däremot har fortsatt på samma spår.

Sen är det en viss skillnad i deras appearance som gör att Dompa har mycket enklare än Jacki att komma in i en grupp.
2021-04-10, 21:15
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Har röstat på Simon nu! Min favvo-midget! 😍
2021-04-10, 21:15
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Nej jag har fortfarande en röst på Katti....

Samma här och det var ett tag sen. Inte ens den senaste jag röstat på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in