2021-04-10, 20:58
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Albanjäveln med sin offerkofta. Ut med helvetet.
Hur i helvete fick han vara med i BB igen det är så djävlar sjukt
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Emelie
👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men jaaa, jag kan verkligen relatera till det haha. Och jag tror det är en normal reaktion, ändå. Det blir ju ytterligare fel med Tjackie när hon liksom aldrig har den sociala kompetensen att klicka med folk och är sådär awkward mot ALLA. Hade ju varit fine om det var en person hon inte klickade med, hon hon kommer ju som inte överens med någon riktigt och då blir det ju rent naturligt en kollektiv utstötning av det.

Ja det blir ju så. Hade hon klickat väldigt bra med en av de starka personligheterna i huset så hade hon blivit lite mer av en i gänget. Åtminstone haft en trygg punkt
2021-04-10, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
När då?

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
när? var?

Nej alltså det var i samband med dramat med Vickan. Minns inte exakt vad hon sa men hon var inte så positiv till Mergim som person av helt förklarliga skäl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
På sätter som hon försöker nu med nu så uppfattas hon bara som ännu jobbigare. Hon har verkligen ingen därinne. Vi får väl hoppas att det blir lite bättre, just den här veckan har det varit rätt så tufft för alla och då orkar man ju inte anstränga sig lite extra.
Ja, precis. Hon besitter liksom inte förmågan att anpassa sig efter gruppen/stämningen/situationen, så hon kör verkligen bara på och det blir såå fel. Jag tror tyvärr inte det kommer bli bättre... hade kanske varit en annan grej om hon var inne från början, men nu tror jag det är för sent tbh.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Verkligen. Det är ju en sådan grej som man liksom inte BEHÖVER göra, som är så jävla onödig.

Ja, jag kan tyvärr också relatera till det. Jag förstår henne dock, hon vill ju bara vara en del av gänget så hon ser inte sådant. Plus att hon är lite delusional, så.
Ja, det blir fan bara för mycket... Tänk dig henne, fast i förra årets program! Det hade blivit katastrof 😫
2021-04-10, 21:00
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Albanjäveln med sin offerkofta. Ut med helvetet.

gärna för mig
2021-04-10, 21:00
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Haha tänkte samma

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Produktionen bad henne byta batterier TVÅ gånger i en diskussion när hon snackade skit om Emelie med Adrian i Alexväggen. När hon ville fortsätta så spammade de god natt i högtalaren.

Det slår fanimig aldrig fel... Så genomskinligt. Allt för att säkra hennes miljon och gillande från utsidan.
Anonym.. Ja, jag såg det live den kvällen. De spammade verkligen. Till slut blev hon inkallad i bikten
2021-04-10, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
På sätter som hon försöker nu med nu så uppfattas hon bara som ännu jobbigare. Hon har verkligen ingen därinne. Vi får väl hoppas att det blir lite bättre, just den här veckan har det varit rätt så tufft för alla och då orkar man ju inte anstränga sig lite extra.

Exakt. Sedan har hon haft sin fot på det. Plus att efter Simons fråga av tittarna idag så kommer ju ännu fler börja tänka på hennes spontansjungande.
2021-04-10, 21:02
Medlem
pukkas avatar
Satan vad ni hetsar. Är ni nöjda med era liv?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja, det blir fan bara för mycket... Tänk dig henne, fast i förra årets program! Det hade blivit katastrof 😫
Haha ja, det hade verkligen blivit mobbning på hög nivå. Den här gruppen är ju mer familjär och accepterande, och även om de beter sig som rövar ibland så är det ju verkligen inte på samma nivå som de förra året. Tror som sagt bara de har svårt att veta hur de ska angripa henne, och då blir det att de omedvetet stöter ut henne.
Medlem
Tanja har blivit väldigt off på senaste...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in