2021-04-10, 19:41
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Ja och försvarar sitt snuskbeteende hon haft i huset sen start.
Missade vad sa hon?
2021-04-10, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Blyg, tillbakadragen, osäker och ödmjuk, så som en feminin tjej ska vara 🥰

Hmm okej.... du beskrev verkligen det som jag förknippar med en flicka (läs som hur ett barn är) så för mig är inte det något kvinnligt i det öht men det är tur vi är olika, och jag hoppas väl att du inte gillar henne för att hon påminner om ett barn utan att vi bara har jäkligt olika sätt att se på människors egenskaper.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kan man rösta kvar någon nu?

när jag går in i appen står det att jag röstat på Katti

bra app
Är det fortfarande så alltså. Illa. Märkte samma i förmiddags men nu har det ju gått lång tid så de borde ha fixat. Kanske är pga strulet igår när det låg nere helt.
Avslutad
Julia hemma igen med gullegrisen Svante

https://www.instagram.com/p/CNflK9eHkAQ/?igshid=1377o6mw5inyu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Det behöver inte finnas logik bakom. Personligen tror jag mer på att han har nån mental störning eller nån annan irrationell tanke kring mössan och att han bara måste ha något på huvudet.
Vem fan vet vad som pågår i den där pappskallen? Älskar sin mössa och att putta runt på konservburkar. Har ofredat sin papegoja Lasse och dricker max tre cider på fest.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tror det var skitsnack om julias mamma cancer och jycken, hon ville bara hem. eller så gick kontraktet ut.
Har du tråkigt? Ditt eviga tjat för att provocera är såååå jävla boring. Ta en sup och bli som en människa!!!!
2021-04-10, 19:43
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Det var ett skämt...
Jag gick på det direkt, mer förvånad att det inte hände men kvällen är lång
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Man kan ju alltid drömma
Antar att rekryterna är helt slut mentalt efter psykveckan med ärtsoppa och att sova i närheten av gorillaarslets odörer
HHAHAHAHAAH hon har ju förpestat jacuzzin efter morgonens "sex" med julia esn förpestade hon duschen, simon vet man ju att det blir tidig sängdags iaf! Någon idiot lär väl hoppa i poolen med mick o hela köret då blir det liv i luckan och kanske alla skickas i sängs!
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Simon har hela flashback stöd vad de verkar och småduttar här å där, steph har väl folk stödröstat på kanske mestadels från simons fans men ja allt kan hända speciellt efter denna vecka! men man ska aldrig glömma att produktionen har sista ordet och kan välja den som lämnar utan att resultatet måste stämma

Jag röstade på Stephanie just för att jag vill helhjärtat se både mansbebis-Simon och odjudith tagga långt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Och?

Inget särskilt mer än att det kanske var ångest över det som fick Julia att lämna
Hon har ju ett förhållande och blev väl osäker på hur det kunde vinklas /visas av BB
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Hon behöver inte erkänna, vi som såg vi såg. Hon inser nog bara att det var för uppenbart.
Vad såg du??
2021-04-10, 19:44
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Såg jag precis på riktigt Adrian rycka sönder sin olivkrans och säga "Givetvis att den var sönder!"
för att sedan ta på sig sin mössjävel????! Jag. Orkar. Inte.

Då får BB skicka in en ny olivkrans så det blir slut på AD:s trams!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in