Förra säsongen 2020 var mitt huvudbry hur få ut Mergim, i min vildaste fantasi trodde jag aldrig att jag skulle ha samma huvudbry 2021. Får utslag av att höra bögfjollan tro att han är kung.
Förra säsongen 2020 var mitt huvudbry hur få ut Mergim, i min vildaste fantasi trodde jag aldrig att jag skulle ha samma huvudbry 2021. Får utslag av att höra bögfjollan tro att han är kung.
Säga högt så alla hörde dumfan, peka som en jävla kyckling haha vad är det för barnfasoner
Hahaha du måste vara invalid. Han har sagt det sååå många gånger både till henne och till alla andra i huset att han tycker att hon är så otroligt vacker. Precis som de flesta här gör.
Simon är en jäkligt fin människa. Hans diagnoser tar dock fram vissa sidor vid förändringar och motgångar. Folk borde inte enbart se den sidan. Tänk så mycket skratt han givit oss. Kapten-Krycka Never Forget.
Kryck-grejen blev droppen för min del. Skratt på bekostnad av en tjej som redan är utanför är lågt.
Hahaha du måste vara invalid. Han har sagt det sååå många gånger både till henne och till alla andra i huset att han tycker att hon är så otroligt vacker. Precis som de flesta här gör.
Han vågade inte idag så det är nog du som är invalid.