2021-04-10, 17:50
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
simon kommer få riktigt jävla stygga frågor medans judith kommer få skitsnälla
Simons frågor kommer säkert handla om Nardos.
2021-04-10, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vad tillför Steph egentligen. Mer än att fimprutan har fått ett ansiktet samt 9 veckor lipande efter Simon.

Jag gillar inte Steph eller Judith för den delen men jag vill BARA se Simons min när han får lämna!!! Han har betet sig som ett svin denna veckan men även innan!
2021-04-10, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det var ju inte ens några tuffa frågor. Nu börjar hon böla IGEN!

hon kommer gräva ner sig och älta dessa frågor under hela kvällen, denna kväll kommer inte vara munter, jag tror det får räcka med Big brother för mig för idag, jag orkar inte se på denna dystra stämning...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Stephanie är så arg över sina frågor, hon stör sig verkligen på fråga nummer 6, saknar såklart självinsikt helt ohållet trots att hon får det tydligt på papper att hon är falsk och hellre snackar bakom ryggen än till folk..
Hur kan en människa ha så dålig självinsikt? Jag förstår att det är ett kriterie för att få vara med i BB, men hur är det möjligt att komma så långt i livet och inte förstå hur man beter sig? Sedan råga på det skylla ifrån sig och spela oförstående.
Medlem
Anonym396s avatar
''Varför försvarar du Simon när han gör fel'' Var Stephanies första fråga.

Fittproduktion

Nardos skulle aldrig få hårda frågor när hon sitter löst.
2021-04-10, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Simons frågor kommer säkert handla om Nardos.

100%
Medlem
Ghandis avatar
In med brev o säg att frågorna är dom som fått mest likes av alla frågor på alla plattformar på social media! ! ! !

Nu försöker dom lura varandra med att det bara e en person som ställt frågan.

Steff e feg , hon förstår alla frågorna perfekt. Men feg o vet att hon är svag och feg och vågar inte svara. Dom är generellt ställda o INTE om en speciell situation ! ! !
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Detta vet hon och därför hon har problem med att svara på frågorna. Hon vet att hon är körd och åker på måndag.
Tror dock att Juddan ryker nu på måndag. Men Steph är helt, totalt ointressant.
Medlem
Asså såhär
Ba såhär
Shit såhär
Asså ba såhär
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Har inte riktigt följt er diskussion så ber om ursäkt om det jag nu skriver inte är relevant...men jag är född i Tyskland med en tysk mamma. När jag födde mitt barn ärvde hen automatisk min nationalitet (tysk) trots hen föddes i Sverige och vi fick ändra det hos skatteverket eftersom han är född i Sverige o pappan är svensk.
Nu syftade jag dock mer på ursprung än nationalitet då Steffi faktiskt är amerikansk medborgare men jag tycker inte hon är amerikan för det. Men som du säger så styrs ju (enligt svensk lagstiftning) nationalitet utifrån föräldrarnas medborgarskap. Mitt ex är född i Sverige men var finsk medborgare fram till innan han fyllde 18 då han ville göra lumpen i Sverige. Detta endast för att hans mamma är finsk.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ja, exakt. Nardos förstod inte vad slutskede innebar men till slut föll poletten ner.
tur att hon höll tyst för en gångs skull...vaddå haar diin maama inte diskat inga skedar kvar
Medlem
Alltså lipar Steph över så här snälla frågor kommer hon ju dö när hon kommer ut. Folk har fan ingen självinsikt där inne?!

”Vad har de fått för bild av mig jag gör inte det och inte det och si och så och jag är världens bästa människa gråt gråt”

Skicka hela psykologkåren till Farsta varje måndag för det här barkar åt helvete

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in