2021-04-10, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Givetvis den nationalitet som föräldrarna har. Varför skulle jag tycka något annat? Jag anser att Steffi är 100% svensk då hon har två svenska föräldrar oavsett vart hon är född så fattar inte varför du ställer den frågan.
Nyfiken på ditt svar. Om du tänkte på det mer filosofiskt eller objektivt. Givetvis är hon 100% svensk som du säger. Stör mig bara på att hon ser sig som åtminstone en del amerikan.
2021-04-10, 17:39
Medlem
likebananass avatar
Bölpaddan har ju själv flera gånger sagt att det är på Simons villkor.
Fan råljuger fanskapet för nu. Litar aldrig på någon med sådant ansikte
2021-04-10, 17:40
Medlem
Anonym396s avatar
Nej, tror jag röstar på Simon istället när TV4 vill ha ut honom.
2021-04-10, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men det är en helt annan sak och sen är det så med Cancer att det kan gå fort och det kan gå långsamt plus att Julias Mamma av ren kärlek kanske ville att hon skulle göra detta ändå, som de flesta Mödrar hade önskat. Följ dina drömmar, nå dina mål, lev ditt liv o.sv inget konstigt.
Nej det är helt befängt att man tar sin fåfänga och uppmärksamhetsbehov före någon annans liv. Dessutom sin förälder. Blir illamående hur dålig karaktär någon måste ha för att göra något sådant.
2021-04-10, 17:41
Medlem
Nu hoppas jag verkligen Mergim åker/lämnar...
Så vi blir av med alla gamla deltagare
2021-04-10, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Nu hoppas jag verkligen Mergim åker/lämnar...
Så vi blir av med alla gamla deltagare
+1
Medlem
kermiths avatar
Vad tillför Steph egentligen. Mer än att fimprutan har fått ett ansiktet samt 9 veckor lipande efter Simon.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
De kunde inte hitta några andra idioter. Stolpskotten sitter redan i huset.
När de gräver fram sådana som Tjackie så börjar man undra. Casting-ansvarig måste ha fått sparken.
2021-04-10, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Nyfiken på ditt svar. Om du tänkte på det mer filosofiskt eller objektivt. Givetvis är hon 100% svensk som du säger. Stör mig bara på att hon ser sig som åtminstone en del amerikan.
Instämmer, tycker det är lite larvig faktiskt. Dock så är hennes svenska på en barns nivå, förstår inte att någon säger åt henne att inte använda såhär och typ i varje mening.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeppa
1000:- på att Simon kommer grina när han svarar på sina frågor, någon?
1 mille.
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nu kommer tittarfrågorna och det stod att Simon, Judith och Steffi hänger löst och riskerar att lämna på måndag..
Klart som korvspad, ingen måndagsfinal utan att någon åker =)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
JAHA, slutskedet alltså för henne, att hon ska dö?” eller något i den stilen avslutade Nardos det hela med. Var det Emelie som sa till Nardos för att hon ej fatta vad det menades

Ja, exakt. Nardos förstod inte vad slutskede innebar men till slut föll poletten ner.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Håller med dig.
Men har dom vetskapen om vad som kan ha hänt hennes mor? Om inte, då förstår jag spekulationerna. Ifall dom visste, så är det totalt osmakligt och rent ut sagt vidrigt. Missade hela förmiddagen/dagen, när Julia valde att lämna nämligen. Vad var det som sas?

Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Som sagt jag såg bara Julia gå ut med väskorna och låten som spelades upp. Förstod det som att Julia berättat för de andra varför hon valt att lämna så då måste de ha vetat. De som sett allt kanske kan berätta mer exakt? Ännu mer lågt är när man nu vet om det oerhört tuffa som Julia måste gå igenom och samtidigt nu behöva lyssna på AD, Simon och Pedrams jävla gnäll om hur eländigt de haft! Visst alla har rätt till sina egna känslor men ibland måste man kunna se de oerhörda differienserna och tona ner sig själv.
De visste. Hon kom ut ur bikten direkt efter hon fått besked om att hennes mamma blivit hastigt sämre och berättade för alla vid soffan. Fin stund. Stackars Jullan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in