2021-04-10, 17:25
Medlem
Mössan längtar nog redan till läggdags så han kan sova med Nardos igen
2021-04-10, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Värst vad Negerhoran blev tyst helt plötsligt. Undra varför.

Va? Först säger ni att ni hatar henne för hon aldrig släpper sin roll, nu när hon har släppt sin roll stör ni er att hon inte säger emot
2021-04-10, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Gud vad mycket som har hänt den här veckan, jag tror som tittare så har den veckan varit den mest underhållande

Ja verkligen! Känns som att det bara kommer gå neråt nu igen och bli tråkigt och kram kram kärlek hej och hå
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nu har jag skummat lite i tråden då det första jag ser när jag slår på liven är Julia med två resväskor, på väg att lämna! Jag läser att orsaken är att hennes Mor är döende i cancer och jag förstår och högaktar hennes beslut. Finns inget svårare än vara på väg att mista det mest kära man har i livet MEN jag läser också något som gör mig absolut galen. Att Simon och Pedram mitt i detta svåra för henne öppnar sina breda käftar och otaktiskt, okänsligt lägger kommentarer om att Julia är en mullvad sänker moralen på dessa två enormt mycket. Där går min gräns även om den är nådd redan men detta är riktigt, riktigt LÅGT!

RESPEKTLÖST!
Varför ens gå in i BB om någon på utsidan är döende?
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Gud vad mycket som har hänt den här veckan, jag tror som tittare så har den veckan varit den mest underhållande

Beredd att hålla med dig.
Därför tycker jag att idén som någon droppade här, är att det blir en rik/fattig vecka där generalerna blir dom fattiga
2021-04-10, 17:27
Medlem
Flor-Idas avatar
Enligt tråden kommer Simon från Tyresö. Vart kommer den uppgiften ifrån? Hela hans släkt verkar bo i Örebro.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Värst vad Negerhoran blev tyst helt plötsligt. Undra varför.
Hon kan inte förnedra längre och minsta kommentar kommer bränna av mycket skit.
Gamnacken väntar bara på det
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Emelie och Nardos satt och pratade i sovrummet strax efter Julia lämnat. Emelie sa då att Julias mamma var i slutskedet. Nardos satt som en fågelholk bredvid. ”Du vet väl vad det betyder?” frågade Emelie. ”Vad menar du..?” sa Nardos.

”JAHA, slutskedet alltså för henne, att hon ska dö?” eller något i den stilen avslutade Nardos det hela med.

Sååå, hon kanske inte ens förstod vad som hände utan bara drogs med i den sorgesamma känslan som uppstod där inne.

JAHA, slutskedet alltså för henne, att hon ska dö?” eller något i den stilen avslutade Nardos det hela med. Var det Emelie som sa till Nardos för att hon ej fatta vad det menades
2021-04-10, 17:28
Medlem
Vad är det för fel på er som Hatar Nardos. Måste va något med eran uppväxt. Fattar inte varför man kan hata en människa så mycket bara för att hon inte är svensk. Ni är ju helt blåsta i huvet
Medlem
Undra om Judith kommer hänga efter Tanja igen nu när julla åkt
Medlem
Varför åkte Julia hem av personliga skäl. Hon saknar kanske hunden. Inga fler kommer heller in nu. Så det åker 2 stycken denna veckan också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Varför börjar Simon likna en gris mer och mer?
Den öltunnan tog för honom cirka 2-3 veckor att bygga. Han skulle kunna agera räddningsbåt på Tallink Silja. Han skulle inte sjunka i första taget.
Den magen skojar man fan inte bort.
Tog du åt dig?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in