2021-04-10, 17:20
Medlem
Adrian har frågat i två dagar nu samma frågor

”Vem har du upplevt mest irriterad i huset denna vecka, du får säga top 3?”

Och

”Har du känt irritation på riktigt mot någon denna vecka?”

Vad fan är hans problem? För att HAN har tagit det så jävla värdelöst så ska han höra så att alla andra känt likadant
2021-04-10, 17:20
Medlem
Varför har Mössan ketchup på sin Billys? Har Simon tagit någon pizza ännu. Han var ju den som gjorde inordning pizzorna och sa att han ville ta två, om han inte skyndar sig blir han nog utan.
2021-04-10, 17:21
Medlem
Mouchinos avatar
Nu har jag skummat lite i tråden då det första jag ser när jag slår på liven är Julia med två resväskor, på väg att lämna! Jag läser att orsaken är att hennes Mor är döende i cancer och jag förstår och högaktar hennes beslut. Finns inget svårare än vara på väg att mista det mest kära man har i livet MEN jag läser också något som gör mig absolut galen. Att Simon och Pedram mitt i detta svåra för henne öppnar sina breda käftar och otaktiskt, okänsligt lägger kommentarer om att Julia är en mullvad sänker moralen på dessa två enormt mycket. Där går min gräns även om den är nådd redan men detta är riktigt, riktigt LÅGT!

RESPEKTLÖST!
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-10 kl. 17:24.
2021-04-10, 17:21
Medlem
Värst vad Negerhoran blev tyst helt plötsligt. Undra varför.
2021-04-10, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Varför äter tjejerna som grisar och sen klagar över att de har gått upp i vikt?
Exakt och dom rör inget på sig heller Generalerna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Varför har Mössan ketchup på sin Billys? Har Simon tagit någon pizza ännu. Han var ju den som gjorde inordning pizzorna och sa att han ville ta två, om han inte skyndar sig blir han nog utan.
Mössan satt och åt bara ren ketchup.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Joel har alltså drömt om en stork och berättar om det för Adrian just i detta nu.
Var några småglin som ropade in till innergården, han berättade om detta tidigare också via drömliknelsen och fick då regelbrott av BB-rösten. Oklart varför ingen tillsägelse nu. Han bryter ju mot reglerna stup i ett utan att mig veterligen ha någon nedsatt impulskontroll.
2021-04-10, 17:23
Medlem
Gud vad mycket som har hänt den här veckan, jag tror som tittare så har den veckan varit den mest underhållande
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Gud vad mycket som har hänt den här veckan, jag tror som tittare så har den veckan varit den mest underhållande
Helt klart!
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nu har jag skummat lite i tråden då jag det första jag ser när jag slår på liven och ser Julia med två resväskor, på väg att lämna! Jag läser att orsaken är att hennes Mor är döende i cancer och jag förstår och högaktar hennes beslut. Finns inget svårare än vara på väg att mista det mest kära man har i livet MEN jag läser också något som gör mig absolut galen. Att Simon och Pedram mitt i detta svåra för henne öppnar sina breda käftar och otaktiskt, okänsligt lägger kommentarer om att Julia är en mullvad sänker moralen på dessa två enormt mycket. Där går min gräns även om den är nådd redan men detta är riktigt, riktigt LÅGT!

Håller med dig.
Men har dom vetskapen om vad som kan ha hänt hennes mor? Om inte, då förstår jag spekulationerna. Ifall dom visste, så är det totalt osmakligt och rent ut sagt vidrigt. Missade hela förmiddagen/dagen, när Julia valde att lämna nämligen. Vad var det som sas?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Värst vad Negerhoran blev tyst helt plötsligt. Undra varför.
Vidriga äckel rasist
2021-04-10, 17:24
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Du tycker alltså en person med två helsvenska föräldrar är amerikan? Jag skulle inte kalla mig kines om jag flyttade till Kina.
Det är lite annorlunda för "amerikan" är inte en etnisk grupp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in