2021-04-10, 12:13
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jour-nalisten
Kan någon fixa fup på denna ? Jag kan Maila tingsrätten om någon förklarar vilken tingsrätt och hur jag ska skriva för att få ut den, då vi inte har något datum för händelsen

Citat:
Det här är inte Östberga verkar det som.
Står tydligt i artikeln att det handlar om en av dom som blev torterade i spanien, vilka övriga 3 är kan vara vem som helst som gör det här för pengar
Jag har filen "vårbynätverket.rar" uppackad, den är på 872 mb, Södertörns TR B 3712-21, är det detta fallet?

Finns att ladda ner några timmar till från vola: https://volafile.org/r/xvtra2vw
Senast redigerad av VoktorDodka 2021-04-10 kl. 12:24.
Citera
2021-04-10, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Jag har filen "vårbynätverket.rar" uppackad, den är på 872 mb, Södertörns TR B 3712-21, är det detta fallet?

Finns att ladda ner några timmar till från vola: https://volafile.org/r/xvtra2vw

Wtf du länka ju bara massor med porr. Såg att det fanns någon som hette vårbynätverket. Men du borde varna folk. Finns hos som försöker undvika porr.
Citera
2021-04-10, 12:44
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolingen321
Wtf du länka ju bara massor med porr. Såg att det fanns någon som hette vårbynätverket. Men du borde varna folk. Finns hos som försöker undvika porr.
Okej. Jag ser bara filnamn, visste inte att det gick att se innehållet. Filen innehåller endast pdf-filer, jag scannade rar-filen och inte fått någon varning och dom öppnar som pdf. Om jag direktlänkar filen så startar nedladdningen direkt, tror inte det vore så populärt. Frivilligt för den som vill att ta ner, nio timmar kvar.
Senast redigerad av VoktorDodka 2021-04-10 kl. 12:47.
Citera
2021-04-10, 12:56
Medlem
En av dem bär alltså kvinnonamnet Evy?

Stämmer det?
Citera
2021-04-10, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Du behöver inte datum, det täcker med namn på GM om det är hyfsat unikt.

Jo men vi vet ju inte vem GM är
Citera
2021-04-10, 13:06
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitetip
https://www.expressen.se/nyheter/krim/mordkommando-skulle-sla-till-mot-bandidos-barnkalas/

Premiumartikel..

Polisen fortsatte spaningen mot mannen och kunde avbryta ett pågående angrepp mot Bandidosmannen (E*y Nki*a) v, w och (Ahmed ”Mano*o” Mohamm*d) l, e i samband med ett barnkalas i Sätra i södra Stockholm. Bl a så beslagtogs en kalasjnikov och en handgranat.

Åklagaren hävdar att det har starka kopplingar till tortyrmordet i Spanien där E*y satt häktad ett tag.

Spännande ärende som många andra avslöjat delvis av EncroChat.

Pågående angrepp?
Tillåt mig tvivla.
Antar att du inte vill citera din källa.
Citera
2021-04-10, 13:12
Medlem
DekadentThaitorsks avatar
Vilka har Bandidos varit i konflikt med?

Citat:
Det är väll östbera. Evy vilken leeeegend asså. Allt hyfs han har haft för sig och sin profilbild på facebook får mig alltid att le. Han håller ett champange glass lite feminmt och ler. Sen ser man allt hyfs han haft för sig. Plus när han konfrontera grabbarna ifrån Vårberg som man kan läsa i FUP om vårberg

Du har nog blandat ihop hyfs och hyss. En person som förekommer i dessa sammanhang kan man inte anklaga för hyfs.
Citera
2021-04-10, 13:56
Medlem
Citat:
Jo men vi vet ju inte vem GM är

Ern*sto Ramir*z Tu*sta och H*nok Abraham (*=e) är två av gm.
Citera
2021-04-10, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Pågående angrepp?
Tillåt mig tvivla.
Antar att du inte vill citera din källa.

Tvivla på. Eller köp expressen premium.

Citat:
Den dagen hade ett 50-tal personer – varav flera från Bredängsnätverket och Bandidos – samlats i en park i Sätra.
Polisens spanare övervakade två män ur mordkommandot när de rörde sig i närområdet. Männen gick in i en dunge och när de återvände hade de bytt om. Från vardagliga kläder var de båda helt klädda i svart, med luvor, kepsar och handskar. En av dem bar dessutom en sopsäck tydligt innanför tröjan.

Polisen beslutade att slå till. När männen omringades av polisbilar försökte de fly men kunde inom kort gripas. I sopsäcken som männen kastat i flykten fann polisen ett automatvapen.

Senast redigerad av Whitetip 2021-04-10 kl. 13:59.
Citera
2021-04-10, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitetip
Ern*sto Ramir*z Tu*sta och H*nok Abraham (*=e) är två av gm.

Vilken tingsrätt kan det tänkas vara? Södertörn eller?
Citera
2021-04-10, 14:36
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:
Det är väll östbera. Evy vilken leeeegend asså. Allt hyfs han har haft för sig och sin profilbild på facebook får mig alltid att le. Han håller ett champange glass lite feminmt och ler. Sen ser man allt hyfs han haft för sig. Plus när han konfrontera grabbarna ifrån Vårberg som man kan läsa i FUP om vårberg

Berätta om konfrontationen?
Citera
2021-04-10, 14:45
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Låter som det var riktigt tur för killarna att polisen grep dom för annars hade dem nog blivit skjutna.
Om det har att göra med tortyr mordet i Spanien så kan det kanske tänkas att det är den killen som överlevde som har beställt detta.
Var Evy med och tortyr mördade eller är han en beställare av det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in