2021-04-10, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Sitta fastkedjad med Tjackie måste vara det ultimata straffet, bara hör hu hennes käft går. Hon har noll social kompetens.

Hon får onödigt mycket ogillan tycker jag. Skön tjej ju som bara försöker komma in i gruppen! Hon har ju aldrig gett upp utan försöker hela tiden. Sen kan hon vara störig precis som alla där inne är ibland.

Synd bara med hennes fot.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Kom igen nu flashback, vi måste se till att få produktionen till att ge adrian något straff, hans fuskar ju heeeela tiden med sin befälsroll. Bombardera produktionen och BB:s instagram så de fattar att han INTE ska komma undan.

Det är ju upp till generalerna i huset att ge honom straff. Men det gör de inte
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jackie så glad ändå, borde vara hon som klagar på att behöva sitta ihop med bitterkuken Simon och inte tvärtom.

Japp
Sköna Simon kommer undan med mycket
2021-04-10, 10:30
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Snälla Jackie börja spontansjunga!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Funkar ju inte när idioter röstade på Jackie, Folk skrev till BB igår.
Såna där "omröstningar" är lika trovärdiga som 🎅.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Kom igen nu flashback, vi måste se till att få produktionen till att ge adrian något straff, hans fuskar ju heeeela tiden med sin befälsroll. Bombardera produktionen och BB:s instagram så de fattar att han INTE ska komma undan.
Ned med Emelie och Nardos isåfall till rekryterna.
2021-04-10, 10:32
Medlem
Ingen som bryr sig om skitsnacket om Adrian här.
2021-04-10, 10:32
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Hon får onödigt mycket ogillan tycker jag. Skön tjej ju som bara försöker komma in i gruppen! Hon har ju aldrig gett upp utan försöker hela tiden. Sen kan hon vara störig precis som alla där inne är ibland.

Hon är svinjobbig, jag hade inte klarat av 30 minuter i samma rum. Vi gillar alla olika personligheter.
2021-04-10, 10:34
Medlem
Dr. Sabuni, säger Peddi.

Menar han Nyamko? LOL
2021-04-10, 10:34
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:

Visst kan det va jävligt synd om henne, som i går kväll tex när Rosa Rummet asen ständigt gjorde narr av henne! 😟

Men det går ju inte sticka under stolen hur kopiöst jobbig hon är, som en riktigt jobbig pundkossa som varit vaken i tre dar och fullständigt saknar socialt vett.
2021-04-10, 10:37
Medlem
Citat:
Japp
Sköna Simon kommer undan med mycket

Var är Simon skön nånstans? Omogen och bortskämd framstår han som i mina ögon.
Lovar att hans föräldrar alltid har låtit honom vinna i alla spel de nånsin spelat under hans uppväxt och sopat banan för honom.
Minsta lilla motgång så ger han upp, suckar och skyller på någon annan. Så sjukt osexigt.
2021-04-10, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jackie så glad ändå, borde vara hon som klagar på att behöva sitta ihop med bitterkuken Simon och inte tvärtom.
+1

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in