2021-04-09, 23:38
Medlem
Cents4s avatar
Hur fan orkar Madde? Han vill inte skeda med mig. Snyft snyft.
Medlem
Haha jag diggar Dompa men ibland borde han fan hålla käften alltså.
Medlem
Fan va fet madde är alltså! Stackaren har bara haft oturen att kära ner sig i en feg liten pojke.
Nu verkar hon ändå ha insett att han antagligen är bög.

Hon förtjänar så mycket bättre än den fega fucking pojken med mikropenis Adrian.
Snläla ut med Adrian ASAP
2021-04-09, 23:39
Medlem
Blaisens avatar
Nu sitter Nardos och snackar massor om tjafset med Simon, men ingen får snacka om diskussioner med henne när hon inte är där. "Det var mellan oss!" Jävla idiot!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Haha, jag älskar att vi har så exceptionellt olika sätt att uttrycka oss på
Inga större problem med din lista dock, även om jag inte har riktigt lika starka hatkänslor kring somliga deltagare

Borde dock lägga till att produktionen är värst av allt. Produktionen, Viktoria och Amilia kommer komma längst ner på alla mina listor. Oavsett kategori.
Oj vad rätt du har om produktionen!
Och Victoria måste vara den mest störda deltagaren någonsin, Amilia rankar jag faktiskt snäppet under Nardos och Ljugith.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
nu sa jackie åt Adrian att tänka på tonen och genast började han prata mjukt. Han glömmer bort sig mer och mer svärmorsdrömmen 🥴 men jag kan ändå förstå honom tänk er fyllefilosoferande med Nardos och Jackie 😂

(🦜 pip )
Jag ger dig 🦜🦜🦜🦜🦜 för din analys!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Hur fan orkar Madde? Han vill inte skeda med mig. Snyft snyft.
Horan är så kåt på honom att få adrian att det inte är sant, aldrig sett en sån desperat liten hora, adrian har 1000 brudar på led som väntar, madde kan ge upp.
2021-04-09, 23:40
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Stalkade jag Lennie förra året?

Ingen drama. Rekryterna fick festa till 22. Hände ingenting förutom att Simon grät (oklart om det var på riktigt eller ej).
Var du arg, glad, ledsen, pilsk förra året här på Flashback?

Fy fan, så jag har inte missat något. Jag har nog aldrig sett någon som gråter så fult som Simon förutom rederiet-micki. Men det var en fiktiv person!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hon kan åka till psyket och få negerkuk så att hon slappnar av lite. herregud vilket luder!
Din mamma ett luder på psyket som får negerkukar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hon kan åka till psyket och få negerkuk så att hon slappnar av lite.herregud vilket luder!

Kan ringa en droska till er båda
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

När du säger vill jag nästan suga på dina tuttar och nafsa lite lätt. Jag kommer gärna hem efter fler lektioner till din famn. Låt oss fundera runt vår relation och om vi kan komma vidare.

AD kommer aldrig ta ton. Hans pipa skjuter aldrig skarpt. Lögner och falskmynteri är hans behag.
Otäck simpel människa.

Gapskrattade så hårt att analklaffarna hos mig eskalerade och vibrerade till av mitt fnitter.
Du är fantastisk. Men det visste du redan, grodisen min. Blev helt rosig om kinderna nu.
<3 här får du ett äckel-hjärta av mig.
Prova din lycka hos Madde först.
Jag kommer att vänta på dig, ifall hon tackar nej till din fantastiska charm
Medlem
ovaxadbanans avatar
Nu ska Mergim starta youtubekanal med Madde.
*sätter på notiser direkt*!!!! 🤩🤩🤩

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in