2021-04-09, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Madde: Jag är jätterolig
Mergim: Men dras han till rolig?
- Jag vet inte
- Vad dras han till då?
- Jag vet inte!

Inte till tjejer i alla fall...

Hahahaha jag dör
Medlem
SphincterAnis avatar
Kan inte någon tagga till Farsta och skrika över utegården att det finns riktiga män på utsidan som väntar på en tjej som Madde?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hon har ju blivit Nardofierad

Tror också det.. de tror att de två är favoriter nu tillsammans med att resten av huset tror det för att de blev framröstade att bli immuna och generaler. Hybrisen har blommat ut fullständigt denna vecka.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Vilken fest?
Själv sitter man och hoppas på korvryttarfest utan dess like - snarast.
Annars har jag inte fått valuta för pengarna.
Fattar inte varför jag utsätter mig för den här skiten. Normala människor hade ju inte ens tittat 24/7 skiten om de fått betalt.
2021-04-09, 23:06
Medlem
Paladins avatar
Åh titta nu bytte DC till Mergim och Ma....

Zzzzzzzzzz Zzzzzzzz Zzzzzzzzzzz
2021-04-09, 23:06
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, framför allt när hon tidigare ikväll stod och sa att Madde och Joel var de enda i huset hon tycker om på riktigt! Falska fitta!

Hon håller Madde nära men verkar inte gilla henne ens.. Konstigt beteende. Men antar att hon gör det som någon sorts taktik.
2021-04-09, 23:07
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Madde sa precis att hon tror att Adrian är intersserad eftersom att han sagt att han vill dejta henne på utsidan, Mergim sa men tänk så är han inte det då? Då svarade hon "Jo Men kan han inte bara säga det då isåfall" För han är en feg liten pojke utan åsikter och antagligen bög med mikropenis

AD är ett praktarsle, det är ingen hemlighet. En fullblodsidiot.
Hoppas att han läser detta, eller hans syster också en äcklig jävel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Det har du nog rätt i. Är även lite oklar i vad jag tycker om henne, men hon kan nog passa in i båda de facken.
Problematiskt dock att deltagarna inte bryr sig så mycket om hennes närvaro. Hon har definitivt potential att skapa content.
Var ju bästa när Tjackis gled förbi på kryckor när Narcos hade sin tvåtimmars monolog med Mössan i poolrummet häromkvällen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Madde sa precis att hon tror att Adrian är intersserad eftersom att han sagt att han vill dejta henne på utsidan, Mergim sa men tänk så är han inte det då? Då svarade hon "Jo Men kan han inte bara säga det då isåfall"

För han är en feg liten pojke utan åsikter och antagligen bög med mikropenis

Han hade inte behövt säga nåt från början och har han ändrat sig kan han säga, "jag ser dig som en vän just nu" Så jävla tam han är alltså.
Fjant.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Varför har Madde och Mergim lagt sig?
För att de är tråkiga fittor!
2021-04-09, 23:08
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Hur fan kan en 33-årig kvinna ta upp (som någon slags problematik) att en kille kramas och sedan säger att han inte ville kramas? Är det här American Pie Särskole-edition?
2021-04-09, 23:08
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hon håller Madde nära men verkar inte gilla henne ens.. Konstigt beteende. Men antar att hon gör det som någon sorts taktik.

Men det är så vidrigt beteende! Synd att det inte framkommer i avsnitten, där är det ju Nardos-vision för hela slanten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in