2021-04-09, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hahaha.
Jag kommit till sans ketchup.
Ändå intressant att följa på ett konstigt sätt. Har nog aldrig träffat en liknande människa.
Nej, han är så sjukt själlös och saknar personlighet. Märklig individ!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Ingen ska trycka ner en brevbärare"

vill ha det som väggord

kanske kan sälja in det till Therese också

Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Ingen ska trycka ner en brevbärare

Så himla djupt ...

Så sjukt
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja jag tror också att det är det han gjort..
Dessutom har de bara ätit ärtsoppa denna vecka, sovit i logementet, gjort en massa fysiskt medan generalerna och befälen lyxat med pizza och alkohol. Han förlorade en jobbig immunitetstävling m.m.
Vem som helst hade tappat det när man samtidigt ser vissa glassa fram på räkmacka och fattar att de blir favoriserade. Jag är #TeamSimon

+1
2021-04-09, 21:16
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja jag tror också att det är det han gjort..
Dessutom har de bara ätit ärtsoppa denna vecka, sovit i logementet, gjort en massa fysiskt medan generalerna och befälen lyxat med pizza och alkohol. Han förlorade en jobbig immunitetstävling m.m.
Vem som helst hade tappat det när man samtidigt ser vissa glassa fram på räkmacka och fattar att de blir favoriserade. Jag är #TeamSimon

Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
👍
#TeamSimonToTheBitterEnd

Men nej. Vem som heslt hade inte tappat det och gör bevisligen inte det heller om du ser till resterande delatagre.
Citerar mig själv här:

Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Definitivt inte. Vilket du också ser i huset. Det är SIMON som reagerar så. Det är helt ok att Simon tycker det är skevt och uttrycker detta. Det har han gjort 100 ggr. Det hade räckt med 20.

Det är inte ok att kalla folk assface, säga att man hatar dom, att man hatar envisa människor, att människor borde lägga sig för att han skall få frikort, att man hoppas man har covid när folk lider och dör av skiten, att jämföra en temavecka med cancer, att spotta på mat, fräsa ut snorkråkor på bordet, att kalla BB saker när han inte får alkohol och lägga sig och sura i protest, att hota folk med att fysiskt avlägsna dom för att han är sur mm mm mm.

Är detta verkligen kontigt att förstå. Det är en 26 årig man vi pratar om. Inte en 12 åring med trotsbesvär.

Extra tillägg: Eventuellt "luftspottat" framför Mergim för han ville kramas.

Men ja. Gooooo #teamsimon
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Och inget smink!
Inget smink heller eller tandborste riktig Robinson vecka. Tröttnat på fjortis beteendet. Hon åker hem till morsans och farsans källare. Hon tror sig vara populär i ett tv program som ses av ingen.
Medlem
Jackie är så kåt på Pedram. Tidsfråga innan hon säger det åt han för resten av huset verkar hon ju redan sagt det till
Medlem
basiss avatar
Och nu Mergim om förra säsongen igen....
Medlem
Fint ögonblick mellan Dompa och Simpa https://imgur.com/ilH4aci
2021-04-09, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Det är fake. han låtsas gråter. Alla med fungerande ögon ser att det inte finns tillstymmelse till tårar som rinner.... äckligt o se hur så många idioter blir lurade o inte fattar bättre o inser att han fiskar röster bara. Försöker dra familje kortet o bla bla bla. patetiskt. Som tur är finns det dom med lite IQ som ser igenom det. Även i huset som sitter i soffan.

Wow. Psykologen har talat. Kan du ge mig en anledning att produktionen censurerar TVÅ gånger om det vore fake? Vi vet din subjektiva bedömning. Lägg ner och se saker och ting objektivt.
2021-04-09, 21:17
Medlem
Mergim ända han pratar om förra säsongen eller pratar skit om Simon.
2021-04-09, 21:18
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Även jag blir nöjd, riktigt nöjd.

+100000000
2021-04-09, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Hahah Emelie säger att det är skådespeleri