Citat:
Ursprungligen postat av
Ridne
Ja jag tror också att det är det han gjort..
Dessutom har de bara ätit ärtsoppa denna vecka, sovit i logementet, gjort en massa fysiskt medan generalerna och befälen lyxat med pizza och alkohol. Han förlorade en jobbig immunitetstävling m.m.
Vem som helst hade tappat det när man samtidigt ser vissa glassa fram på räkmacka och fattar att de blir favoriserade. Jag är #TeamSimon
Citat:
Ursprungligen postat av
Flor-Ida
👍
#TeamSimonToTheBitterEnd
Men nej. Vem som heslt hade inte tappat det och gör bevisligen inte det heller om du ser till resterande delatagre.
Citerar mig själv här:
Citat:
Ursprungligen postat av
Paladin
Definitivt inte. Vilket du också ser i huset. Det är SIMON som reagerar så. Det är helt ok att Simon tycker det är skevt och uttrycker detta. Det har han gjort 100 ggr. Det hade räckt med 20.
Det är inte ok att kalla folk assface, säga att man hatar dom, att man hatar envisa människor, att människor borde lägga sig för att han skall få frikort, att man hoppas man har covid när folk lider och dör av skiten, att jämföra en temavecka med cancer, att spotta på mat, fräsa ut snorkråkor på bordet, att kalla BB saker när han inte får alkohol och lägga sig och sura i protest, att hota folk med att fysiskt avlägsna dom för att han är sur mm mm mm.
Är detta verkligen kontigt att förstå. Det är en 26 årig man vi pratar om. Inte en 12 åring med trotsbesvär.
Extra tillägg: Eventuellt "luftspottat" framför Mergim för han ville kramas.
Men ja. Gooooo #teamsimon