Hon berättade det i början och sedan för ett par dagar sedan.
Båda föräldrarna är svenska. Jag hörde inget om varför hon antog Harvey.
Jag tippar på att hon var såpass liten när hennes mamma strulade med Harvey att hon tog hans efternamn.
Har dock inte koll om de var gifta eller inte.
Hon har ju dessutom sagt att hennes pappa Bo bor kvar i USA. Men hon kanske kallar sin styvpappa för pappa, vad vet jag.
Helvete, ett litet samtal mellan Simon och Emelie om Nardos så brinner hela jävla Instagram.
Jag borde inte titta på dokusåpor då jag hatar kvinnorna/flickorna som följer dessa program. Jag blir fan mer sexistisk för varje dag som går och jag förstår att hat är ologiskt. Miljonen är redan Nardos. Nardospropagandan som produktionen håller på med är för stor. Den enda som har en chans mot Nardos är Tanja men hon får ingen TV-tid i avsnitten eller inlägg på Instagram av BB.
Fittproduktion
TV4 förtjänar all skit då de alltid styr vem som ska vinna
Men vad kul att sparka på en ny som redan ligger ner (eller haltar om man ska vara korrekt). Tror inte ett skit på deras omröstning... Adrian borde få kräla i stoftet och slicka huset rent med sin tunga hela helgen. UTAN MÖSSA!
Haha! Går inte att sluta, det här är det bästa som hänt under säsongen. Man kanske ska börja följa Adrian på Instagram och spama kommentarsfältet med 🦜🦜🦜.