2021-04-09, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Han är inte vän med sitt ex på Facebook. Ni kan inte bara ana att det är hon, ni måste ha konrekta bevis. Jag vet mycket väl vem hon är så sprid inte falska rykten på vem det kan vara.

Ah ok sorry
Medlem
Mouchinos avatar
Men kan de verkligen inte byta mixtape eller?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Fattar ingenting

Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Som vanligt, pågår säkert ingen röstning nu. 😉
Är väl bara nån stackare som sitter och ändrar procenten?

Skulle inte förvåna mig om de fifflar med siffrorna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Förstår inte vad hon gör i Sverige. Jag skulle kunna göra mycket för att få amerikanskt medborgarskap.
Någon måste ju dela ut post till oss som bor i Solna.
2021-04-09, 20:04
Medlem
Hade ju varit roligare om degraderingen verkställdes direkt, då får den fimpa ciggaren direkt
Medlem
Svart-Skalles avatar
Och satan vad en viss producent tjänar stålar nu. Alltid samma låtar på varenda fest.

100 dagar av BB och varje minut låtarna spelas från denna artist genererar honom 251,54:- så produktionen håller på och gör någon bekant rik. Artisten är svensk.
Senast redigerad av Svart-Skalle 2021-04-09 kl. 20:08.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Jinxa inte det här nu för i helvete!
Sorry. 😔
2021-04-09, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Den här jävla produktionen alltså. När de skickar in cigarrer då är det plötsligt helt ok att röka i grupp utanför rökrutan. Skenheliga fittor! Snart kommer väl dessutom helg-praktikanten och börjar zooma in och ut så man blir illamående.

Ingen mer alkhol för fröken ikväll.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah störde SÖNDER mig på alla som gjorde det innan. Tills jag började läsa på om det själv och insåg hur jäääääävla intressant det är och tänker på det JÄMT. Jag är 100% ambivalent (obs jobbar SÖNDER på det i detta nu och gör framsteg), därför jag kan känna igen mig i Madde - att SE alla tecken men inte vilja INse, att inte kunna släppa en person, att cravea att bli omtyckt så mycket att man tappar sitt eget värde i det.

Det är synd pga hon är verkligen så himla fin och hon förtjänar en kille som gör henne trygg och ser henne för den hon är. Och någon som älskar henne mer än han älskar sin egen spegelbild, mössa och Lasse

Vi är så mycket mer än våra anknytningstyper, MEN, det definierar en själv till 95 % i relationer till andra vuxna.
Jag är ytlig i mitt känsloliv gentemot andra vuxna (vänner, bekanta osv). I en romantisk relation kan jag ibland ha svårt med närhet osv. Det vet min sambo om såklart. Det jag blivit bättre på är att berätta om mitt undvikande beteende. Det slår ju såklart alltid dåligt ut hos den ambivalenta. Det är Inget personligt, säger jag. I helvete heller, säger den ambivalenta.

Madde behöver optimalt en trygg typ. Alternativt en dominant undvikande typ som kan smitta av sig på henne.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Avslutad? Kan inte se nån
Sorry. Den avslutandes precis. Jackie åker ner i rank imorgon. Märkligt veckan skall alltså ta slut på söndag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
VAD HAR HÄNT MED DC?
Så här länge har aldrig kameran varit borta från Narccissistpsykopaten Nardos, någonsin!?
Helg-praktikanten kanske är trött på att behöva jobba med peltorkåpor.
Medlem
Hur kan Judith säga att hon vill sitta i final med Nardos och Emelie? Slickar hon röv nu eller vad är det frågan om?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in