Tror att hon (Madde) aldrig har växt upp mentalt och levt väldigt skyddat i ett långt förhållande. Samma som Emelie. Stephanie försöker bara härma LA-valley girl dialekten för hon tror det är coolt att låta som en aMEriKan.
Fast nu är ju Steffi halvamerikan, så det är inte så konstigt om hon låter så.
Så långt hade jag inte tänkt. Det är möjligt, men jag tror mer på att Adrian kommer få skaffa skyddad identitet efter att hon skickat delar av sitt hår och blodiga tamponger till honom.
+1000. Har du gjort det eftersom att du vet hur det kommer gå till? Blodiga tamponger ska jag ha i åtanke att skicka till någon jag inte gillar.
Äntligen ikapp igen. Har inte kollat på ett par dar och efter vad jag sett i tråden så har jag heller inte missat mycket.
Min DC laggar som vanligt negerröv, och detta tror de man ska pröjsa för?
Nåja, jag fick iallafall iväg en röst på parakitpitten, han ska bara degraderas, helst arkebuseras.
Nu måste jag iväg till The Maw en sväng, men jag kommer tillbaks senare ikväll. Ha det bra alla vettiga.
Hon visste exakt vad och hur hon skulle göra under denna vecka. Låt Nardos bossa och gör dig själv till offer, ta ofta upp din barndom... släng sedan Nardos under bussen.