2021-04-09, 19:04
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hoppsan! Säger inte emot det du skriver om rasism, men du är en av de otrevligaste här i tråden så du är den sista som ska prata om att vara tragisk.
Heja Simon!
På vilket vis är jag otrevlig? För att jag inte gillar Lill Vickan?
Det är iaf inte min avsikt att vara det, ber om ursäkt isf.
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Förstår inte hur produktionen tänker när de skickar in stora skålar chips som alla ska talla i. De har precisa akut testats för COVID-19.

De gick in förseglade påsar som de öppnade och hällde upp i skålar själva. Titta på liven istället
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Det är olika datum varje år, så lätt att glömma.
Ska man in i ett BB-hus utan kommunikation från omvärlden och det på riktigt är viktigt för en så bör man väl kolla upp det? Hoppas verkligen inte BB bekräftar eller dementerar frågan.
Medlem
Ridnes avatar
Undrar hur lång tid det tar innan TikTok-sången kommer idag.. och "Aldrig aldrig" så det blir brushbrushdans 🤮🤮🤮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag korkade precis upp vinet! Väntar på lite mat, idag kommer folk bli fulla om BB är generösa.
Helt rätt! Jag kommer också bli full, om Mergim är generös med sina FöRrA ÅrEt-historier och det vet vi ju att han är så

IN I DIMMAN
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Förstår inte hur produktionen tänker när de skickar in stora skålar chips som alla ska talla i. De har precisa akut testats för COVID-19.

De fick in chipsen i påsar, det är de själva som hällt upp dem. Baciller delar de ju dagarna i ända.
2021-04-09, 19:05
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
AD: jag är fortfarande butthurt över att du valt Dompa till general
Nardos: man får ha rätt till sina åsikter och det var inte bara mitt beslut
AD: ja men fortfarande...

Joel *kliver in i rummet*
AD: Hallå Joel, tycker du att det var rätt val av Nardos att välja Dompa till general?
Joell: absolut!
AD: jaså....

Nu börjar jag fatta, han har ju typ vid 100 upprepande tillfällen sagt att han saknar att sova med Nardos och lukta på hennes fitta och det var säkert det som han såg mest fram emot göra inatt så han blev besviken att Nardos inte var lika ivrig på att få dela säng med honom, och det var exakt det som fick honom att lash out på henne. Now it makes TOTAL SENSE.
Hon har också sagt framför Adrian att om hon måste välja en kille i huset o skaffa barn med hade det varit Mergim. O idag sa adrian till mergim från ingenstans "Gissa veem som sa att du skulle städa toan" Mergim svara Nardos? Adrian sa mm. Han vill inte attt dem ska bli nära
Medlem
Lagt en röst på vem av befälen som är sämst och ska degraderas imorgon. AD fick min röst men var bara två nu på 25% Jackie 37 hoppas det svänger.
Medlem
Så klart att den fetaste människan i huset sitter med CHIPSSKÅLEN I KNÄT OCH VAKTAR DEN.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Haha hennes stensäkra min hon gör efter hon sagt något och typ nickar lite lätt!
Hade klarat det bättre om hon sa hälften så mycket eller inte var så mycket i kameran. Tycker synd om henne för det märks att hon inte menar nåt illa utan bara vill delta och bidra i gänget
2021-04-09, 19:06
Medlem
Paladins avatar
Rösta appen nu vem som skall degraderas i morgon. Min röst föll på Adrian.
2021-04-09, 19:06
Medlem
Mouchinos avatar
Pedram feg som inte vågar öppna käften och berätta vad han blev lack på med Jackie!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in