2021-04-09, 18:40
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, de bör de väl inte få. Tanja unnar jag chips, hoppas hon trycker i sig lite till innan de säger åt dem att de bryter mot reglerna. Men BB är ju idioter så de får säkert äta chips fast brevet sa något helt annat.

Jag uppfattade det som att bara Generalerna fick käka chips och rekryter och befäl ärtsoppa och bärs mm.
2021-04-09, 18:41
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja men ja sidan hade typ redan innan man röstat 80% så säkert ytterligare en ömröstning som är riggad

Wow.. röstningen saknas i min app, hittar andra röstningar dock men inte just denna. Skitskumt.
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja men ja sidan hade typ redan innan man röstat 80% så säkert ytterligare en ömröstning som är riggad
Japp dom omröstningarna är riggade
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fan vad skadade vi är. Vet över hos en granne för någon vecka sedan och en av hans kollegor hade mössan på sig exakt som Adrian. Var nära att slita av honom den min hindrade mig då jag aldrig träffat människan innan.

Hur svårt ska det vara att förstå? Det stod ju att befäl och rekryter äter ärtsoppa den här veckan. Det bör väl rimligen innebära att inga snacks ska ätas. Men Adrian hävdade att kameran sa ja!
Haha! Hur fan stod du emot?!
Man blir lite lätt skadad av BB.
Jag får konstant bita mig i tungan för att inte dra bb-paralleller bland folk, vet bara en i min omgivning som följer programmet.
2021-04-09, 18:42
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Tydligen var det ändrade direktiv och befälen fick käka snacksen nu.

Det här är så medelmåttiga instruktioner så BB kan lika gärna sluta skicka in brev! Sen ska AD ifrågasätta det som sägs i brevet till sin fördel och kan bara inte acceptera att det är det som står ska gälla!
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-09 kl. 18:45.
2021-04-09, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Oj vad Simon precis totalförändrades och glömde av att han har lipat i flera timmar när det vankades öl. Adrian flyger DIREKT på snacksen och ifrågasätter om att befälen ska få äta.

+1!!!

Såna pajaser båda två
2021-04-09, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Visst rörde den sig inte? Börjar tro att man är knäpp ibland. Men han kallas tydligen CHIPSKUNGEN hemma så atteee...
Nej den rörde sig inte. Kollade genom den kameran när han frågade och den rörde sig inte. Han är full av skit och försöker mygla sig till mat. På tal om chips.. han har börjar få mage där inne.
2021-04-09, 18:43
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Visst rörde den sig inte? Börjar tro att man är knäpp ibland. Men han kallas tydligen CHIPSKUNGEN hemma så atteee...

Nej kameran rörde sig inte och därför tyckte jag det var skumt att AD sa.. " JA vi fick"
Om inte nån hörde en röst som sa JA?
2021-04-09, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Wow.. röstningen saknas i min app, hittar andra röstningar dock men inte just denna. Skitskumt.

den försvann snabbt just dem här mindre omröstningarna brukar alltid vara riggat kommer ihåg en liknande grej förra året då det var en omröstning om en/flera skulle få delta på en fest nej sidan vann överläget men sen meddeade bb att jo tittarna har bestämt att du/ni får vara med på festen

kommer ihåg att det blev ett jävla liv efter detta
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Har varit genomskinligt sen Mareks första dag. Vicky hade samma taktik.

Det är inte bara så att Nardos har stort stöd, hon har även stöd från rätt personer - dvs influencers som har stor impact i cancelkulturen. Exonph, helen candela m.m.

Det är personerna som ligger bakom Nardos framfart på utsidan. De ligger bakom hennes vändning från hatad till en storfavorit att vinna hela tävlingen. Dessa personer har en annan sak gemensamt - de hatar, och har hängt ut Simon flertalet gånger. Lagt ut videos klippta ur sitt sammanhang för att sänka honom och lyfta Nardos. Samma personer försökte även sänka Dompa Löve (twerkincidenten), men misslyckades.

Givetvis blir det enkelt för en liten fitta som Marek att fortsätta på detta spår inne i huset. Lyfta, smöra och hylla Nardos och samtidigt sänka Simon.
Genomskinligt, ja. Effektivt, ja. Det handlar inte om miljonen för Marek. Det handlar om att smöra in sig hos rätt personer på utsidan.

Simon är en curlad 26åring med stora problem. Att ha problem, eller snarare att vara ett problem är en stor del av hans personlighet. Men det är även hans charm. Han visar sig ofta sårbar, till slut. Det är just det jag tycker är underhållande att följa med Simon, hans konstanta krig med sig själv varje dag. Sen är han en sjuk jävel som står upp för sina åsikter hur skeva de än är.

+100000000000
Så otroligt bra och jag bönar och ber om att Nardos ska göra en riktig jävla faceplant och dissa på judar eller något så hon MÅSTE lämna bums! De få sekunder hon faktiskt är vettig dränks totalt av alla stunder hon är ett vider! Mergim ska bara ut, han har inte där att göra! Dum-Madde lär få äta upp sina ord att börja business med Mergim, herregud, godtrogna dumma mähä!
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Madde har verkligen svårt att läsa brev. Varför?
Vad stod det i brevet?
2021-04-09, 18:45
Medlem
Madde vet du vad som känns konstigt? hela din existens. 33 årig FJOLLA.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in