2021-04-09, 17:21
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Det var då själva fan att vi inte klarar av att diskutera denna spott-gate objektivt. Jag försvarar inte Simons beteende utan snarare ger er ett samband. Provokation leder till en infantil reaktion hos Simon. Ger man fan i att provocera minskar risken för tarvligheter. Ger man däremot sig in i leken får man leken tåla. De är ju barnungar hela bunten därinne. Man kan inte begära mer av dem, antar jag.
Fast när Simon förlorat, precis vadsomhelst, ser han allt som provokativt. Så skall man då behandla honom med silkesvantar för att han är instabil och inte kan hantera emotioner och motgångar? Nej, han är 26 år och i mitt tycke bör han snarast lära sig hantera sin person.

Annars blir det management by fear där Simpan får frikort att göra vad han vill för att människor är rädda för hans reaktion. Och det blir skevt om något.
Simons reaktioner ligger på Simon. Blir han provocerad av en kram äger han det problemet.
2021-04-09, 17:22
Medlem
Varför är Adrian så jävla besatt av Nardos? nu vill han plötsligt ha möte med henne. Låt henne vara i fred! Madde jagar AD.... AD jagar ständigt Nardos.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Writerday
Frågan är om Simon kommer till final och förlorar just mot Tanja. Hur kommer han reagera då?
Hade betalat en miljon för att kunna se det hahah
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Tanja hade lätt kunna köra gråtvalsen när Simon dissar henne totalt, precis som de andra när något går emot. Gör hon det, nix hon klappar på Simon och säger att hon förstår honom. Simon fortsätter spy galla över henne utan en tanke på att hon också har känslor även om hon har följare. Simons beteende är helt åt helvete, blixtrar till och är kul ibland men fan den som inte följer hans känslor och inte låter han vinna miljonen.

Simon har inget tävlingspsyke.
Rantar som fan när han börjar brista psykiskt.
Tanja gör helt rätt som pushar positivt. Det gör att Simon sänks än mer och till slut krakelerar i tävlingen, samt en timme efter...kass tävlingsmänniska helt enkelt. Själv hade jag gett honom en lavett och bett honom skärpa sig eller sticka åt helvete
2021-04-09, 17:23
Medlem
Conny63s avatar
Adrian har busat i nardos garderob hela han är Bolibompa 😂
2021-04-09, 17:23
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Fast när Simon förlorat, precis vadsomhelst, ser han allt som provokativt. Så skall man då behandla honom med silkesvantar för att han är instabil och inte kan hantera emotioner och motgångar? Nej, han är 26 år och i mitt tycke bör han snarast lära sig hantera sin person.

Annars blir det management by fear där Simpan får frikort att göra vad han vill för att människor är rädda för hans reaktion. Och det blir skevt om något.
Simons reaktioner ligger på Simon. Blir han provocerad av en kram äger han det problemet.
👍
2021-04-09, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Exakt så vad finns det och diskutera?
Att jag inte tror på Mergims ord är väl inget fel då?

Konstigt att folk slänger Mergim under bussen för att han själv är en idiot. Jag blir varken förvånad om Mergim ljuger eller om Simon återigen varit igång med munnen. De börjar likna varandra mer och mer.
2021-04-09, 17:25
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Varför är Adrian så jävla besatt av Nardos? nu vill han plötsligt ha möte med henne. Låt henne vara i fred! Madde jagar AD.... AD jagar ständigt Nardos.

För att han tror att Nardos är hans biljett till miljonen och final.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian försöker spela ut Simon mot Nardos.
Adrian smyger undan alla hushållssysslor och blir irriterad när någon ifrågasätter
Adrian vägrade lyda order om mössan och tar till känslomässig utpressning om att han mår dåligt, blir orolig och rädd.
Adrian är taskig mot Madde som inte är rak och säger att han inte är intresserad.
Adrian drar ner stämningen på alla fester för att han ska putta burk
Adrian är nyfiken och ska alltid höra vad alla bråkar om
Adrian blev jättesur idag för att han inte blev general

Ett par punkter på varför han är en idiot.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Konstigt att folk slänger Mergim under bussen för att han själv är en idiot. Jag blir varken förvånad om Mergim ljuger eller om Simon återigen varit igång med munnen. De börjar likna varandra mer och mer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin

Tack!
2021-04-09, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj

Fair enough

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in