Vad är det för snack om att Jullan ska ut? Hon är den enda i det där huset som fullt ut sett igenom Adrian. Vad tillför Steph egentligen, det enda hon gör är att gråta och röka?
Fattar inte varför idioten får vara med igen sjukt
Inte jag heller. Han får igång alla också med sitt skitsnack... Han förtjänar fan en riktig snorloska rakt i sitt nylle så han ska vara glad att Simon bara gjorde spottljud ;D
Ja det är väl lite skillnad... Han var helt slut efter tävlingen. Han kunde knappt andas. Kanske gjorde det utan att tänka ELLER så tyckte han att Mergim var falsk som kom och skulle kramas eftersom han antagligen snappat upp att Mergim snackar skit om honom från morgon till kväll.
Rättfärdigar dock inte att spotta (hur det än såg ut) mot någon. Men Simon kanske vill bli utkastad.
Mergim måste ut, fan vad han hetsar som en blodhund
Ja absolut han måste ut! Han försöker köra under radarn och styra som han vill...skapar drama så det inte ska märkas att det kommer från honom. Han är en orm
Mergim och AD vet hur Simon fungerar. Dom hetsar honom för att få en reaktion. Det båda vet att han var en storfavorit når dom gick in i huset. Efter detta kommer Mergim gå och gulligulla med Simon. Falsk råtta!
Om det dock är att Simon spotta på Mergim. Sjunker han. Men det verka vart spottljud istället.
Vad är det för snack om att Jullan ska ut? Hon är den enda i det där huset som fullt ut sett igenom Adrian. Vad tillför Steph egentligen, det enda hon gör är att gråta och röka?
Ränner efter och lugnar sin destruktiva man varje gång han flippar?
Inte jag heller. Han får igång alla också med sitt skitsnack... Han förtjänar fan en riktig snorloska rakt i sitt nylle så han ska vara glad att Simon bara gjorde spottljud ;D
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Rättfärdigar dock inte att spotta (hur det än såg ut) mot någon. Men Simon kanske vill bli utkastad.
Absolut. Man ska inte spotta förstås.. Jag överdrev för att jag inte gillar Mergim Men han spottade inte på honom. Då hade BB kastat ut honom direkt förstås för sådant ska inte godtas.