2021-04-09, 16:07
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Absolut, behöver jag uppdatera mina kunskaper i rasbiologi är du den första jag kontaktar. Herregud Simon! Sluta böla och sura för att DU själv valde att ge upp. Även om han har helt rätt!
Simon visar känslor. Vad är felet med det. Först skriker alla drama. Sedan är alla jättedumma. Simon och AD är jättedumma mot de andra.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slasktratten84
Tanja hade varit ännu mer överlägsen utan sina följare mot dom här mupparna
Exakt hennes "följare" är helt irrelevant, hon skulle ha sopat banan med dom andra ändå för att hon är den hon är.

En fucking gudinna!
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkasnass
Men att Tanja har en stor fördel är ju sant?

Nej, lyssna och förstå.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Nu är ju inte Tanja det, så därför har hon fördel eftersom hon är som hon är

Anty visade sig vara en mobbare, något hennes följare inte visste

Så exakt hur har Simon rätt?
2021-04-09, 16:08
Medlem
Cents4s avatar
Citat:

På vilket sätt är det en fördel? Det är samma villkor för alla andra därinne, att han inte råkar ha lika mycket följare är inget Tanja kan rå för. Han är inget annat än ett äckligt kryp som tror det ska vara räkmacka fram till miljonen. Han kan dra åt helvete.
2021-04-09, 16:08
Medlem
taktikröstar på måndag så pissråttan simon åker ut!
2021-04-09, 16:09
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nu kommer Simon grina hela dagen om Tanjas Instagramföljare.

Kommer rösta kvar honom ändå.

Hehe jag också..Fastän han är en gnällig surkuk Ska slänga en taktikröst på Steph också.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag tycker inte hans beteende är rätt. Men att du inte visste vem hon var tar inte bort det faktum att hon nyss varit med i en annan dokusåpa, kom till final och är en influencer som är ganska känd. Däremot tycker jag inte han ska ta ut den ilskan så som han gör nu.
Absolut. Men som sagt. Simpans brist på karaktär beror inte på Tanja eller influencers. Den beror på att han har en taskig karaktär och är en bortskämd snorvalp.
Medlem
wolfiess avatar
Kommer rösta på steph
Medlem
Citat:

Hur kan du inte förstå ? Ingen visste INNAN hon gick in i huset att hon är så här skön, hade hon varit 4 procent oskön hade hon haft det MKT tuffare än någon annan i huset.
2021-04-09, 16:10
Medlem
Sir_Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Så exakt hur har Simon rätt?

Han sa ju något i stil med att Tanja spricker inte, hon är alltid glad och positiv.
Alltså får hennes följare se exakt det de tycker om med henne. Alltså fördel för att många redan tycker om Tanja som är som hon är och röstar på henne, plus alla som blir att tycka om henne under säsongens gång.

Självklart hade det varit stor nackdel om det visade sig att hon var en mobbare istället.

Ingen av Antys följare visste att hon var en sådan hemsk människa, så det går inte att jämföra som Mergim gör.
2021-04-09, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tanja visar igen att hon alltid är den större personen. Kramar människan som försöker trycka ner henne.

Jag är så jävla impad av henne! HUUUUR kan hon va så jävla fin som människa? 😍 Hon är för sjutton bara 22 år eller nåt!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in