2021-04-09, 15:19
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Kom igen nu, bomba produktionen om AD:s dåliga insats som befälhavare. Han verkar ta hela grejen personligt, Tjallar, vågar inte dela ut straff och knappt hämta grejer i slussen när rekryterna sitter i soffan.

Hade det varit en vanlig vecka nu, fine men nu har han blivit befordrad i ett rollspel. INGEN FEST FÖR AD IKVÄLL! Punkt slut

Instämmer.

Och Madde skulle inte ens ha blivit befälhavare. Så jävla menlös tjej. Förstår varför hon är singel i många år, incelbruden.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nacken blev paj och hon känner att tittarna får bestämma sa hon
Hon hann ju givetvis också få med att Simon och Tanja betydde såå mycket mera för henne än tävlingen.

Ännu en av hennes 8743 stycken över använda patetiska floskler.
Inställsama fjäskande mytoman!
Medlem
1c9r5s avatar
Tanja är ju heeeeelt obrydd haha
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Svenskar har olika drag också. Skulle inte förvåna mig om Mergim tas för svensk då och då. Hade du sett att Adrian inte är svensk om han gick förbi dig på stan? Jag kan tänka mig att majoriteten tar honom för svensk.

Adrian är Nordic. Så det är inte konstigt. Folk runt Östersjön är Baltoider eller Nordish.
2021-04-09, 15:20
Medlem
upptagetvardets avatar
Hur länge har de marscherat nu? Gav Stephanie och Julia upp tidigt?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Fast Judith kan slå ut Stephanie 🤷🏻‍♂️

Ja, måste rösta Steph på måndag för att få ut Judith
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Jutidh eller steph åker, gissar på Steph då jutidh fick mer röster i general sakenp

Jag tänkte taktiskt och rösta på Simon där för jag tänkte att Steff inte hade nån chans ändå. Det kan vara fler som tänkte på det sättet så dom siffrorna är inte helt säkra att gå på. Jag kommer rösta kvar Steff på måndag iaf
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av michaelscott55
Vad tjänar produktionen på att bestämma vem de vill ha ut? Och vem som ska vinna skiten?
TV4 har alltid haft en förkärlek för att promota minoriteter, dvs HBTQXYZ eller utlandsfödda. Det är deras primära agenda i allt de sänder.
2021-04-09, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Ja, måste rösta Steph på måndag för att få ut Judith

Blir Tanja immun nu tror jag dock att Steffi kan bli den som får sitta mot Julia på söndag. Om det nu blir en sådan duell likt förra veckan.
Medlem
Citat:
Av ren nyfikenhet, varför vill så många här ha ut Judith? Min upplevelse av henne är att hon har "kladdat" lite, men det är det väl fler som har gjort? Annars är hon positiv och hittar på saker, vilket är mer än vad man kan säga om många andra där inne.

Hon är ganska platt om man frågar mig. Men mellan steffi och juddan så tycker jag att steffi är långt mycket plattare. Steffi tillför ju ingenting...
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Av ren nyfikenhet, varför vill så många här ha ut Judith? Min upplevelse av henne är att hon har "kladdat" lite, men det är det väl fler som har gjort? Annars är hon positiv och hittar på saker, vilket är mer än vad man kan säga om många andra där inne.
+1
När Lill Vickan hånglade upp Simon på toa, reagerade ingen. När Joel hånglar med vem som säger ingen nåt.

Mvh
Lil Zingo
Medlem
Adrian förtjänar ingen fest! Tråkigaste och falskaste personen i huset. Han har sänkt militärveckan lägre än vad som borde vara möjligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in