Jag trodde balkan först pga längden b.l.a men nu när jag har tittat närmare skulle säga utanför Europa. Mergim har rötter från balkan och skulle kunna komma undan med att säga att han är etniskt svensk, om han bytte namn.
Säkert utanför Europa. Dock är albanen dinaric och skulle aldrig klassas som egentlig svensk.
Dennis är dinaric kaukasoid.
Ärthjärna. Äter två tuggor på en halvtimma och sen slänger maten dessutom.
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hon är SÅ jävla vidrig, och njuter SÅ jävla mycket av detta!
Narccissist psykopat.
Ja, jag stör mig något överjävligt på den mästarlögnaren! Hoppas verkligen att Nardos hamnar i motsvarande sits så hon får bekänna färg och dra kompis-/rasist och du hatar kvinnorkort.
Jacki hörs men var tydligen osynlig när de skulle utse ny general
Ja, och "googlar" man på Asteson så får man fram en lista med de som heter så i Sverige.. Och jag kan inte se någon där med något annat än svenska förnamn.. Typ Anna, Ingmar och Patrik... Så det är nog som han säger..
Han berättade i början att hans farfar för längesen var inte nöjd med sitt efternamn så han ändrade det till något som han själv kom på. Därav det efternamnet och att det inte finns så många som heter det
Jag är nog snart den enda som inte ogillar Adrian. Jag längtar också, precis som han, tills att Nardos får smaka på sin egen medicin.. Då ska vi se hur långt hennes tålamod och disciplin räcker..