2021-04-09, 10:22
Medlem
lillaflippens avatar
Haha nardos pratar ju som att hon är en general som bestämmer över en annan general (Dennis).
2021-04-09, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Dompa är ju rätt sexig i den där uniformen ändå

Riktigt gosig!
2021-04-09, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Simon och Adrian har båda plötsligt ett leende när Dennis ger dom order eller nekar dom rökning.

Var det inte Adrian som för 30 minuter sen grät att han ville vila och ville ha redovisning på varför han av alla ska göra saker? Och Simons snack om respekt och vara omtyckt försvann?

Det är skillnad på man och kvinna i uniform helt klart för båda gossarna. Nardos hade rätt.

+1

Detta bevisar åter igen vilka svin till män Adrian och Simon är. Jag hade kunnat köpa det om de iallafall hade lyssnat på generalerna i början av veckan, tills de ansåg att de använde ”maktmissbruk”.

Problemet är att Adrian och Simon lyssnade inte från första sekund utan började direkt käfta emot om att ens stå på ett jävla led.
2021-04-09, 10:24
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
han går endast in där för att han ska vara först att se nya generalen i kläderna o sen vidarebefodra det till huset o få uppmärksamhet...alla ser det ju live nu. han ska alltid va först....

Ja absolut, så kan det vara. Menade bara att dom får vara där inne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Kan inte Dompa bli übergeneral nu och avsätta Emelie och Nardos?

Hade varit fantastiskt!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
han går endast in där för att han ska vara först att se nya generalen i kläderna o sen vidarebefodra det till huset o få uppmärksamhet...alla ser det ju live nu. han ska alltid va först....

Ja absolut, så kan det vara. Menade bara att dom får vara där inne.

Om inte general Dennis vill det får han ju beordra rekryt Simon att lämna rummet
2021-04-09, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
+1

Detta bevisar åter igen vilka svin till män Adrian och Simon är. Jag hade kunnat köpa det om de iallafall hade lyssnat på generalerna i början av veckan, tills de ansåg att de använde ”maktmissbruk”.

Problemet är att Adrian och Simon lyssnade inte från första sekund utan började direkt käfta emot om att ens stå på ett jävla led.
Jo precis jag utgår även jag från deras absolut första intryck. Sen hur veckan fortgick gjorde inte alls situationen bättre för dom.
Medlem
Nardos direkt försöker bestämma över Dennis så som hon gjorde mot Emelie.
När vi vill vila då menade hon , hon och Emelie så får du ta över .

Dennis ni vi är 3 nu , när jag bilar då.

Jag bestämmer mer säger Nardos har varit detta i flera dagar

Dennis : ser inte att du är högre rank än mig

Nardos : jo
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hade inte förvånat mig Asta 91 in tha hooouse!
rAstaman lol

Jag älskar Nardos. Grejer hon har passion för är hon väldigt duktig på, men så fort något mer logiskt och uträknade kommer in blir hon en fågelholk som försöker svara passande, trots att det märks att hon inte alls hänger med haha
2021-04-09, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
+1

Tyvärr ja.
2021-04-09, 10:26
Medlem
Vad är snittåldern på folk här?
Simon gör tv. Simon tycker om att klä sig i kvinno kläder. Tror inte han har dålig kvinno syn
Vad har Dennis gjort för att folk ska vara imponerade. Dom fick befordra en general för att nardos inte klarade av det.
Simon är en solklar favorit han syns i alla tema veckor.
Vad vill ni ha för tv
2021-04-09, 10:27
Medlem
Dags att ge Adrian order att raka bort den där sorgliga ökenbuske-mustaschen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in