2021-04-09, 03:24
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Dåligt av dom. Och avsnittet är dåliga dom visar så lite av saker så man missuppfattat mycket om man ej ser live.

Ja man missar ju alla händelsers faktiska skeenden om man bara ser avsnitten för de klipper alltid ihop det till något det inte är
2021-04-09, 03:29
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Har inte sett kvällens avsnitt men det låter sjukt! Adrian skött sig bra?!
Adrian har varit otroligt falsk hela veckan..

Eller hur?! Adrian har varit skitkass, som vanligt. Skenhelig, inte tagit emot order, bara allmänt sämst.

Han ska alltid vara där folk bråkar.
Han korsförhör alla.
Han försöker spela ut Simon mot Nardos.
Han paktar med Nardos & Co
Han följs av Bianca Ingrosso och hon pushar för att det ska röstas på honom
Bianca Ingrosso (tv4) vars f.d. stylist (Madde) är i huset och som sponsrat huset med makeup.......
Han håller sig nykter för att inte förlora kontroll
Han ger inte ut mycket info om sig själv
Han är som en stenstod vad gäller tjejer
Verkar som att han och Dikmen känner varandra eller har gemensamma vänner på nåt sätt

Är det konstigt att man tror att han är anställd av tv4?
2021-04-09, 03:34
Medlem
Börjar tro på vad jag trodde inte skulle stämma.. men denna produktionen är uppgjord och redan klar.
För mycket som talar för det.
Tråkigt för alla som betalar för en tjänst och är med och röstar för att påverka, sedan visar det sig att man inte kan lita på att sin röst blir hörd.

TV4 borde skämmas och bli återbetalningsskyldiga.
Kanalen gör likadant med alla program de sänder.

Tjäna pengar på uppgjorda matcher..

Adam Alsing RIP men vi saknar dig otroligt mycket.
2021-04-09, 03:43
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasfian
Tanja vinner iår tror jag. Kvinnliga versionen utav sami
Tanja får ingen TV-tid i avsnitten. Hon får inte några inlägg av BB på Instagram.

Tanja har ingen chans mot Nardospropagandan som produktionen håller på med.

Nu när det är studioavsnitt denna säsong så kan TV4 visa ännu mindre vad som händer i huset under 24 timmar och programledarna kan prata gott om Nardos.
2021-04-09, 03:43
Medlem
maddo135s avatar
Fan vad jag bara hade velat åka till Farsta och försöka skrika massa peppande goa råd till Madde. Nog för att vi inte kan veta exakt hur saker och ting är i huset på vissa sätt så hör vi och ser vissa saker i alla fall. Men framförallt är vi inte i deras bubbla. Jag önskar henne så mycket och känner igen mig i henne oerhört mycket. Hoppas hon kan släppa det ikväll imorgon så får de andra skopa upp soppan de kokat ihop.
2021-04-09, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Eller hur?! Adrian har varit skitkass, som vanligt. Skenhelig, inte tagit emot order, bara allmänt sämst.

Han ska alltid vara där folk bråkar.
Han korsförhör alla.
Han försöker spela ut Simon mot Nardos.
Han paktar med Nardos & Co
Han följs av Bianca Ingrosso och hon pushar för att det ska röstas på honom
Bianca Ingrosso (tv4) vars f.d. stylist (Madde) är i huset och som sponsrat huset med makeup.......
Han håller sig nykter för att inte förlora kontroll
Han ger inte ut mycket info om sig själv
Han är som en stenstod vad gäller tjejer
Verkar som att han och Dikmen känner varandra eller har gemensamma vänner på nåt sätt

Är det konstigt att man tror att han är anställd av tv4?

Inte konstigt att tro men.. ärligt talat. Om det visar sig att Ingrosso Mfl som har anställningsavtal med TV4 visar sig påverka BB så innebär det slutet för BB på kanalen.
2021-04-09, 03:52
Medlem
Kanske blandar ihop kanaler men WGrens har väl slutit avtal med vars en kanal för att täcka upp?
2021-04-09, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Jag håller med dig om exakt allt och vill bara svara på frågorna i början. Jag tycker att Madde backade ett tag, sedan har hon närmat sig lite grann igen efter Victoria kickades (”starta om” som hon själv nämnde för någon) och han har närmat sig henne lite (exempel; självmant gått och skedat henne i en av fältsängarna). Inte konstigt av henne att tro att allt är lugnt då han aldrig har gjort så innan. Det här med sovplatser har andra dragit upp antagligen för att alla sängar i turkosa var upptagna av 1 person vardera tills AD och Jackie blev immuna. De frågade igår innan läggdags, när Madde inte var i närheten, om han kunde sova med henne och han sa ja och att det inte var en big deal.

Håller med dig som sagt, bara förklarar lite.

Tack för ditt förklarande, jag förstår hur du menar.
Hänger dock upp mig på att det redan har förklarats från hans sida...många gånger och det var förstått hos Madde. Det jag menar oxå är att folk i princip "tvingar" honom till att lägga sig hos henne då ingen ville erbjuda honom en plats hos dem. Då fick han inget annat val. Detta gör ju de medvetet och det är det jag vänder mig emot.
Det hjälper ju inte heller att de tre musköterna (Joel, Emelie o Dennis) tisslar som om de gick på mellanstadiet. De skapar onödig drama där det inte behöver finnas någon drama. Om du frågar mig så tycker jag det känns lite elakt o väldigt ogenomtänkt av dem att vagga in Madde i falska förhoppning när de fortsätter såhär. Tycker inte skulden bara ligger hos honom.
Vi kan inte veta varför han valde att lägga sig bakom henne i fältsängen. Hon bad väl honom oxå krama om henne igår i sängen vad jag läst mig till?

Någonting mer kommer garanterat att hända kring detta, det är bara att vänta och se.
2021-04-09, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian har egentligen aldrig sagt mer än att han kan tänka sig att dejta Madde på utsidan. Ni får också tänka på här att de som förstorat upp detta är:

1. Madde. Hon kläckte detta innan hon gick in i huset och på sin andra dag i huset. Sen dess har hon tagit upp det var och varannan dag. Jag förstår att Emelie och Joel pushat för dem för att VARA SNÄLL med Madde. De har ju trott Adrian bara varit ”blyg” (som flera andra nollor till tittare också trott) och de hör att Madde är dökär.

2. ALLA IDIOTER här på utsidan som ingått i ett förhållande MED Madde och Adrian i deras fantasier.

Det fanns aldrig något där. Han sa tidigare att det inte klickade på det sättet han ville men folk vägrade inse. SÅ over and out, ny dag imorgon, godnatt.

/Thread

Ett ord: Escapism.

Tack, kan vi införa en ny regel i tråden att den som nämner Madrian-gate blir autobannad? Vad är det ens för grej att bli besatt av? Är det människor som saknar relationer i verkligheten och som försöker låtsas att de är i en relation med Madrian genom programmet? Är det människor som är så desperata på ett förhållande att de hellre ingår i ett i fantasin där motparten inte ens vet att den existerar? Har deras medicin eller droger tagit slut så att de nu faller tillbaks i tvångstankar med mani och tappar verklighetsuppfattning?

Att kunna inse att ett icke-förhållande PÅ TV inte finns måste göra väldigt ont i deras hjärtan för att det betyder att deras fantasi inte var sann och att de har haft vanföreställningar hela tiden. Snälla, om rollerna hade varit ombytta och Madeleine hade varit en kille så hade ni skrikit JÄVLA CREEP LÅT HENNE VA så det stod härliga till. Men för att det är en tjej som stalkar en kille så är det GULLIGT och någonting som ni hejar på istället. Detta är INTE OK beteende oavsett kön. Hon ger av sig Peddot-vibes och detta kommer sätta spår i henne långt efter BB är över.

För vad händer när BB är över och Adrian aldrig pratar med henne igen? Hon blir förkrossad och svär på sig själv att aldrig mera visa sig sårbar igen. Detta är en läxa hon MÅSTE gå igenom, för detta beteende är EJ NORMALT för någon som är 34 år gammal. Man hade kunnat ge henne dispans om hon var mycket yngre, men nej hon är mer än vuxen och närmar sig en ålder där hon snart inte kan få barn. Så lägg ner eran besatthet av denna fantasi. Adrian VILL INGENTING med henne, han bokstavligt talat undviker henne i alla situationer. Snälla ni som är besatta: börja ta era mediciner igen. Det kommer aldrig bli något.
Senast redigerad av DehydratedApple 2021-04-09 kl. 05:54.
2021-04-09, 06:59
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Kanske blandar ihop kanaler men WGrens har väl slutit avtal med vars en kanal för att täcka upp?
Vad menar du?
Har nån annan kanal tagit över BB?
2021-04-09, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Dompa är fin? Jösses Dompa vill knulla , han är en player och kommer inte ens se åt Emelie på utsidan. Gulligt🤣🤣🤣

+1
2021-04-09, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Är du verkligen säker efter denna vecka? simon har varit ett svin. kränkt nardos, som vi vet har ruskigt stort stöd (och big brothers stöd) vill de skicka hem honom så fixar dom det. på ett eller annat sätt
judith vill de nog ha kvar, så de skickar steph och simon kom ihåg vem som sa det först!

ja mot julia sitter han säkert för hatet mot dem gamla deltagarna är större sen har simon inte varit ett svin mot nardos. är nardos som behandlat han som en hund då får hon räkna med att få lite mothugg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in