2021-04-08, 23:58
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hmm, tror:
Nardos räddar Judith (eller Peddot)
Emelie räddar Judith
Mergim räddar Mergim förlåt Peddot (eller Judith)
Joel räddar Judith
Tjackline räddar Tanja
Madde räddar Tanja (eller Judith?)
Dompa räddar Pedram
Jag hade i min gissning glömt bort att Pedram redan sitter säkert. Blev påmind här i tråden av en annan. Tror du att Emelie räddar Judith? Det skulle förvåna mig faktiskt.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Vafan ska dom censurera för nu??
Jag hade inte haft problem med att få en massage av madde! Hon verkar dessutom veta vad hon gör. Detta påminner mig igen om hur äcklig och feg fjant pojken Adrian är .
Malmens1 mamma är hora.
AD började ju massera albanen innan han kom på att det var de andra som skulle masseras
Medlem
Alla utröstade deltagare och anhöriga har skrivit. Stopp sluta hata på Instagram. Så sitter Amilia I voice på discord och tror att hon är populär där och hatar på Mergim för fullt ikväll. Amilia kommer alltid vara den äckliga mobbaren, Hon är vidrigare idag än i BB. Hon kommer alltid vara en elak mobbare. Hon är hemsk. Fyfan va äcklig Amilia är
Medlem
Var ju inte riktigt så här BB tänkte att kvällen skulle sluta, en enda orgie i massage.
2021-04-08, 23:59
Medlem
På söndag kommer det säkerligen vara en duell mellan Julia och en person framröstad av generalerna och befälen (Simon). Simon vinner och Julia får lämna. Måndagsfinalen sitter alltså Judith, Steph och Tanja. Judith frå packa sina väskor efter att FB äntligen skickar ut "JUDDAN IN DA HOUUUSE".

"JUDDAN OUT FROM THE HOUUUUSE"
Medlem
Citat:
Jag hade inte haft problem med att få en massage av madde! Hon verkar dessutom veta vad hon gör. Detta påminner mig igen om hur äcklig och feg fjant pojken Adrian är .
Malmens1 mamma är hora.
Urkellitows hela släkte är horungar, nu blev det censur för att urkellitows morsa har privat show som är för explicit för oss! nåväl julia åker på söndag den saken är klar.
Medlem
Citat:
Malmens1 mamma är hora.

Vad menar du är AD äcklig och en fjant för han inte går i gång på gråmusen Madde?🤣🤣🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Ok. Har inte förstått att den per automatik innebär duell men nu vet jag. Tack!
Givetvis kan jag ha fel och att guldramen per automatik bara innebär att Julia hänger löst på måndag. Men har svårt att tro att BB skulle välja att ändra till ett mindre dramatiskt vis denna veckan.
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Trött så tog en stund innan det kopplade. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Haha det är inte lätt när man är trött Hydraulslangen 😂
2021-04-09, 00:00
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Var har ni fått en stundande räddning ifrån? Tror ni alltså att de blir endast två som hänger löst på måndag?

Hmm jag hänger inte heller med. Fem stycken hänger väl löst nu? Två stycken, varav Julia är en, kommer mötas i duell och den som vinner blir ju säker och slipper måndagsfinal. Den andra åker ut på söndag. Och dom tre andra sitter löst på måndagsfinalen.

Iaf om det ska bli som det skulle varit förra veckan, dock åkte vv ut innan.
Medlem
Anonym396s avatar
Varför pratar ni om vilka folk räddar? Man röstar ju på någon.
Medlem
Synd Simon är en riktig jävla tönt när saker inte passar honom. Skulle han bara tänka till lite så är det han och Tanja i solklar final. Tyvärr finns det lama personer som tror de får följare genom att de följer andra lama personer som konstigt nog har följare. Dessa personer påverkar utgången men bryr sig bara om sin egen vinning och inte om personligheten som är värdig vinnare. Och eftersom TV4 är en skitkanal pga deras övertramp av reklamtid etc så styr de även innehållet dit sociala medier styr dem för att vinna tv tid.

Personligen måste jag säga att produktionen är otroligt dålig.

Det finns inte en möjlighet att proffesionella tekniker sköter kameror och myggor (ljud & bild på inviduella deltagare). Om så är fallet så har de ljugit i cv:n som okunniga praktikanter dessutom ansvarat för.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in