2021-04-08, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Vilket skämt.. Mergim...?! Hur reagerade Simon?

tror han reagerade som alla andra han visste han inte skulle få immunitet och att det stog mellan mergim och tanja
2021-04-08, 20:25
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Aldrig att Mergim var nära i IQ-testet, han hade väl 4 sen fuskade Nardos till en poäng på honom.
Nardos är en stjärna på att ljuga, glöm inte det! Tänk Ponnes halsband, hon ljuger som en häst travar utan att blinka!
Niggeria lade till två påäng till albanen. Det är därför de inte visar det öppet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Emelie är smart, hon vet att Tanja blivit räddad och fått bekräftelse från tittarna flera gånger, hon har sagt själv att hon är säker på att hon kommer sitta i en final. Så nej, hon fattar att Tanja kommer överleva varenda måndag fram till finalen.

Bara att rigga omröstningen så ryker hon, ej svårt
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Helt sjukt att generalerna fick avgöra vem som blev immun när produktionen ser grupperingarna i huset. De visste att både Emelie och Nardos skulle bli generaler i början av veckan och de ville ha detta resultat.

Det var ett taktiskt val av Nardos och Emelie när de gav immuniteten till Mergim över Tanja. Och de censurerade den diskussionen för att skydda Nardos popularitet. Vi kommer få se ett klippt klipp i appen och 30 sekunder i morgonens avsnitt om hur de resonerade så att Nardos ser bra ut.

Om Tanja/Simon åker ut pga produktionen så kommer jag spränga TV4 kontoret.

Produktionen har ju godkänt paktande igen, så dom skiter i att det är grupperingar i huset.
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Who the fucking cares about this? Nardos och Emelie kastade just Julia under bussen. Simon är grinig, jaja. Men fokus på vad Nardelie just gjorde. Tanja vann egentligen, de vet det, vi vet det. Punkt. Fucking punkt.

VA? jag har inte kollat vad har dom gjort mot JULLAN<3?????????

#HASHTAG
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Då är det klart att Julia åker på måndag.
Helt omöjligt. det blir söndag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Dock så var Mergim snabbast och på IQ testet kom han 2a. Tanja kom 3a i kondis och 1a i IQ. Så jämnar man ut det så är Mergim vinnaren faktiskt.

+1

Folk här verkar ha svårt att förstå detta. Och då ville jag personligen ha Tanja som vinnare. Men mest fair var Mergim i detta fallet tyvärr
Medlem
vafan pratar de om för röstning???
2021-04-08, 20:26
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Vad pratar Pedram och Adrian om för röstning?

Vem som ska stå i duellen mot Julia tror jag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag vet att dom flesta här har vänt och ogillar Simon nu.
Jag tycker inte heller att han är bra hela tiden. Han kan bli barnslig, han kan slicka röv, han kan bli arg, han Fulgråter osv.

Men samtidigt så vågar han iaf visa dom sidorna även fast dom kanske är kassa.

Och jag har en liten förståelse för honom. Jag hade faktiskt också tyckt att det var lite trist att det kommer in gamla deltagare som förra året var inne i BB huset mellan 87-97 dagar och nu kommer in igen och blir VALD till immunitet. För psykologitestet var ju inga "rätt eller fel".

Jag säger inte att han hanterar det rätt. Bara att jag förstår lite av hans frustration ibland.

Hata inte mig för det

+1
Medlem
Citat:

Det undrar jag oxå. Det har väl inte nämnts något om att han skall rösta?
De kanske snackar om att de kommer få börja nominera folk framöver.....eller så är det bara gamnacken som sitter o tycker synd om sig själv som vanligt 🤮
Avstängd
Citat:
om vem de ska ställa mot julia

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in