2021-04-08, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag tror inte de vill ha ut Tanja, de vill bara behålla spänningen. Samt skydda Nardos och Emelie genom att inte visa hur skevt de resonerar nu oavsett vad de kommer fram till.
exakt. tror det handlar om att skydda deras favorit. Horungar hela högen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Jag tror inte dom bytte kamera för att dom skulle påverka deras val utan för att skydda generalerna.
+1 Så jävla uppenbart.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Jag tror inte de vill ha ut Tanja, de vill bara behålla spänningen. Samt skydda Nardos och Emelie genom att inte visa hur skevt de resonerar nu oavsett vad de kommer fram till.

Precis. Så fort Nardos snackar skit, beter sig som en idiot, eller pratar taktik som nu så ska BB skydda henne genom att censurera, dämpa mickarna, tjata om att hon ska byta batterier/gå och lägga sig/ gå till bikten. Det är SÅ genomskinligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Emelie vet att Judith är den svaga länken, kommer säkerligen ge vinsten åt henne. Målet är att bli av med Tanja, skåningen har kollat på BB många säsonger och det märks.

Tanja tar alla i en måndagsfinal.
Medlem
Citat:

Tanja vinner popularitetsmässigt, hon får dock inte den TV tiden hon förtjänar. Producenterna styr och ställer exakt som de vill.
2021-04-08, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Emelie vet att Judith är den svaga länken, kommer säkerligen ge vinsten åt henne. Målet är att bli av med Tanja, skåningen har kollat på BB många säsonger och det märks.
Kan man klandra henne för det då? Jag personligen gillar när en person tänker till i Big Brother. Det kan inte vara lattjo lajban hela tiden
2021-04-08, 19:50
Avstängd
Vinner flatan så fattar jag varför dom bytte kamera.
2021-04-08, 19:51
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Men då är vi verkligen två! O du är ingen idiot.

Jag taggar redan nästa år när någon mer vild kanal tagit över konceptet och vi kan ranta om annat än en kass produktion

Tack Nudlis <3 Ja men man plågar sig själv med att titta nu alltså
Hoppas verkligen att inte tv4 har det nästa år ja för de klarar ju uppenbarligen inte av att vara opartiska, alldeles för PK och att inte lägga sig i.
2021-04-08, 19:52
Medlem
Står mellan Mergim och Tanja, dom måste ta dom andra två tävlingarna i beaktning också och där var Mergim och Tanja bäst
Medlem
Jag hoppas att dom lägger ut hela klippet när dom resonerar på appen och inte bara ett 2minuters klipp på avsnittet. Då jävlar e det något väldigt knas med produktionen. Men antagligen kommer dom inte göra detta för att skydda sina horungar till fakebitches
Medlem
Mowglinos avatar
Har Big Brother produktionen tagit avstånd från Nardos Alberto homofobiska uttalanden?

Hon anser att folk som är homosexuella idag måste skylla på sina föräldrar som har misslyckats med uppfostran och att det är deras fel att barnen vart homosexuella.
2021-04-08, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Har Big Brother produktionen tagit avstånd från Nardos Alberto homofobiska uttalanden?

Hon anser att folk som är homosexuella idag måste skylla på sina föräldrar som har misslyckats med uppfostran och att det är deras fel att barnen vart homosexuella.
hon är så hemsk, kan inte fatta att jag tyckte om henne i början.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in