2021-04-08, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Ursprungligen postat av Nuroch123
Adrian närmar sig madde på utegården. Gröna Nardos ger honom en 3 sekunders lång mördarblick och ropar in honom i huset när han inte reagerar. Adrian ber om att få stanna kvar ute och njuta av solen men hon envisas med att "jag behöver dig här inne".

Kan vi snälla skicka ut den här maktgalna idioten så fort vi får chansen ???

Hen har håll på med det i veckor , innan hen byte till Madde och AD var det Emelie och AD hen snacka om om om igen. Hahaha 😂
Ja man undrar vad för medicin eller droger vissa går på som har ställt till det i hjärnkontoret såpass att de far in i någon lång psykos om egentligen ingenting. Nuroch sitter och för statistik hur många gånger AD blinkar och försöker översätta det till morsekod för att hon tror att han kommunicerar med Madde på deras egna vis. Glöm inte skriva ner när AD går och bajsar och vad han har på sig när han gör det. Det kan komma till användning i framtiden.
2021-04-08, 16:27
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
De hade för längesedan tappat matlusten och legat utbrända. Vi har haft flera med corona på kontoret. De har nästan alla samma symptom. Men de hade väldigt lindriga symptom.
När jag fick Corona då börja det med feber i 4-5 dar man vart helt färdig/slutkörd i kroppen,tappa smak lukt och hostade i typ 14 dar.
Tror det vanligaste symtomen är Feber sedan hosta när det gäller covid
2021-04-08, 16:28
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja folk är väl trötta på vinklingar till och med i ett så kallar "reality"-program. Jag såg för ett par dagar sedan när Nardos började snacka skit om Emelie att BB-rösten ropade ut att hon skulle byta batterier TVÅ GGR för att sedan börja spamma "Godnatt gullisar!" i högtalarna tills hon gav upp och gick och lade sig.... De gör allt för att upprätthålla hennes "goda" aura.

Citat:
Ursprungligen postat av bajjes
Simon sitter och läser innehållsförteckning på handsprit.

Japp, han kollar efter alkoholhalten och om den är värd att gömma ihop med all öl han har snott...
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Får man uppföra sig precis som man vill pga ADHD? Blir ju en livsfarlig värld både för de med ADHD och de utan diagnos.

Skriver jag det någonstans? Nej, det gör jag inte, däremot förklarar jag varför det blir som det blir ibland. Simon reflekterar över det och ber om ursäkt, tar diskussioner osv. Så pass har han lärt sig hur han ska hantera sin funktionsnedsättning.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hörde att Madde sa att de fått information om att all träning och fysisk aktivitet var inställd resten av dagen.

Vad tror vi? Är det tack och godnatt för bb för denna säsong?

Dom har inte corona, dom är mjäkiga, har vart några "jobbiga" dagar bara. Sen om det skulle vara så, så finns vanliga förkylningar kvar. Fan så fort nån fått en kråka i näsan så skriker man Corona
2021-04-08, 16:29
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Nä nu går jag ut och jobbar lite i min trädgård ropa på mig när IQ-testerna börjar.
PS. Har någon hostat senaste 30-40 minuterna? Tror fortfarande på kall luft, andfådda och sedan rakt in i torr luft i huset.
Medlem
Nu är det igång igen. Det första man hör är hostningar. Jag vet inte vad som skett men detta känns riktigt illa, vi får hålla tummarna - the show must go on.
Medlem
Citat:
Hörde att Madde sa att de fått information om att all träning och fysisk aktivitet var inställd resten av dagen.

Hoppas inte...

Tänker som flera andra här, att det kan vara så att torrhostan beror på rökningen och deras i övrigt otroligt hälsosamma leverne.

Det mesta i samhället ställs ju in och jag är förvånad att produktionen klarat sig från detta osynliga virushelvete så pass länge ändå.
2021-04-08, 16:30
Medlem
Citat:

Kan ju också vara för att ta det säkra före det osäkra. Det är ju inte så bra att träna vid t. ex halsont och feber oavsett Corona eller förkylning
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Skriver jag det någonstans? Nej, det gör jag inte, däremot förklarar jag varför det blir som det blir ibland. Simon reflekterar över det och ber om ursäkt, tar diskussioner osv. Så pass har han lärt sig hur han ska hantera sin funktionsnedsättning.
Tycker han är rent elak, ingen symtom på ADHD vad jag vet.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Självpåtagna ja, bara Julia och Simon har ju bekräftade diagnoser! Jacki också antar jag. Resten är simulanter och VERKLIGEN bortskämda. Men visst, jag kan hålla med om att Simon går för långt ibland men det är just på grund av diagnosen. Andra får gå för långt utan problem! Nardos t ex när hon går igång och inte ens bemästrar svenska 100 % samma med Stephi. Pinsamt att lyssna på.
ADHD är ingen ny diagnos. Har massa ADHD både bland nära släkt och bland vänner. Det har varit en "modediagnos" många år nu. Simon visar mer av sin bortskämdhet än sin ADHD. Människan är 26 (och ja det påverkar även ADHD'n att han är det, generellt till det bättre, inte bortskämdheten dock).
Att använda ADHD till att skylla på hans brist på karaktär blir bara fel. Men visst. Visa kuken och rövhålet kan säkerligen tillskrivas detta i viss mån.....
Men utöver detta har grabben faktiskt en taskig karaktär. Varken mer eller mindre.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Stämmer följande i skrivandes stund???

1. Deltagarna har utformat klart IQ testet?
2. Deltagarna har INTE ännu fått göra själva testet?
3. BB testar alla nu för corona, trots att dom gjort det i söndags/måndags som dom alltid gör?
4. Dompa & Simon är isolerade i ett rum?
5. BB cencurerade hela natten i gröna sovrummet där madde & Adrian sov tillsammans och kameran var vinklad bort ifrån dom hela natten...?
5. Nej ingen censur. Jag såg Adrian hålla om Madde. De låg inte under samma täcke, men väldigt tätt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in