2021-04-08, 15:29
Medlem
Hydraulslangens avatar
Dom har inte haft/gjort några psykologi tester än väl?
Törs inte ens gissa vad dom hittar på med dom?😳

Hörde tidigare några prata om det, och dom trodde ju givetvis att det bestod av att hålla i spindlar!!??
2021-04-08, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men för i helvete Nardos, låt Tanja sköta sin yoga utan ditt jävla surr

sitt ner och håll käften, tack

Sa ju det hon kan inte hålla sig borta , även om hon sa att hon skulle det, Nardos har tappat det , hon klarar inte av att andra bestämmer
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Dom har inte haft/gjort några psykologi tester än väl?
Törs inte ens gissa vad dom hittar på med dom?😳

Hörde tidigare några prata om det, och dom trodde ju givetvis att det bestod av att hålla i spindlar!!??

Jag kommer få ett psykbryt innan denna dag är slut. Min puls är fan i 190 för jag vill slå in skallen på allihop
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
som sagt jag ifrågasätter inte att hon fejkar men om man kollar hur foten viker sig måste hon fortfarande ha ont
Håller med det såg illa ut men det är en stukning. Antingen har man ont hela tiden pulserar och smärtar, måste ha foten högt för att minska smärtan inte sitta med den korsad och skrika ut iq-befriade frågor. Hon visar ingen smärta överhuvudtaget i annexet.
2021-04-08, 15:31
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Hur går det för Tanja nu? Missat denna delen.
De har inte börjat än.
Oj så friska Simon och Stephanie blev snabbt.
2021-04-08, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Håller med det såg illa ut men det är en stukning. Antingen har man ont hela tiden pulserar och smärtar, måste ha foten högt för att minska smärtan inte sitta med den korsad och skrika ut iq-befriade frågor. Hon visar ingen smärta överhuvudtaget i annexet.

nä just därför man är 50/50
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Undrar seriöst hur högt (lågt?) IQ det där rummet innehåller just nu

Någon som har en kvalificerad gissning?

Min gissning är att genomsnittet ligger på cirka 89,1.
Avrundar uppåt för att vara snäll! 🤓
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag kommer få ett psykbryt innan denna dag är slut. Min puls är fan i 190 för jag vill slå in skallen på allihop
🤣
Jo fan, det är oerhört påfrestande!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen

Timslånga psykopat-monologer som enbart består av att hon upprepar:
Fattaru ÄHHH RESPEKT jag LEDIG såhär ÄHHH liksom ÖHHH givakt ÖHH General RESPEKT jag fattaru ÖHHH jag ångrar varför ÖHH fattaru ÄHH fucking ÖHH givakt RESPEKT General ÖHHH personligt RESPEKT förshhtårdu ÖHHH jag fattaru ÖHH själv RESPEKT vasaru? GIVAKT Vad? Snälla ÖHH förshhtåru ÖHHH mig fattaru RESPEKT General snäll ÖHHH mig RESPEKT fattaru ÖHHH!
som ett mantra, och idioterna som styr DC måste givetvis få med varje nanosekund av vansinnet?!

Du glömde att hon även använder DA DA DA och BLA BLA BLA när hon ska återberätta en konversation hon haft med någon annan. Fruktansvärt enerverande.
2021-04-08, 15:33
Medlem
FishGbgs avatar
BB tillfälligt avbrott edition 2021
2021-04-08, 15:34
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Nu var nog produktionen tvungna att censurera lite då IQ nivån gick ner i minus och kameramannen fick förmodligen en stroke efter att ha lyssnat för länge
2021-04-08, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Vad sjukt... Emelie frågade om de hade täcken mellan varandra och Madde sa nej det var hud mot hud....

Dom som har lagt upp på Instagram , kan man se att Madde utan täcke över rumpan, men AD har täcke mellan sina ben.
Så Madde säger är inte sant

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in