2021-04-08, 15:12
Medlem
Flor-Idas avatar
"Jag har högt IQ"
Nardos
2021-04-08, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Vad har Tjacklin egentligen gjort med foten? Hur pass simulerad är skadan?

om man kollar klippet på när skadan inträffar så är det ett jävla under att den inte gick av helt

sen tror jag hon gick alldeles för länge på den när dem krökade duktigt 4 dagar i rad och inte kände nån smärta direkt

sen på laserdomen påstår hon att skadan slogs upp igen så man får helt enkelt lita på att hon inte fejkar
2021-04-08, 15:13
Medlem
Ursprungligen postat av Nuroch123
Adrian närmar sig madde på utegården. Gröna Nardos ger honom en 3 sekunders lång mördarblick och ropar in honom i huset när han inte reagerar. Adrian ber om att få stanna kvar ute och njuta av solen men hon envisas med att "jag behöver dig här inne".

Kan vi snälla skicka ut den här maktgalna idioten så fort vi får chansen ???

Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Men håll käft psykfall du har tjatat om Madrian-gate i 5000 sidor. Vad är fel i din hjärna?

Hen har håll på med det i veckor , innan hen byte till Madde och AD var det Emelie och AD hen snacka om om om igen. Hahaha 😂
2021-04-08, 15:14
Medlem
Undrar seriöst hur högt (lågt?) IQ det där rummet innehåller just nu

Någon som har en kvalificerad gissning?
2021-04-08, 15:14
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
om man kollar klippet på när skadan inträffar så är det ett jävla under att den inte gick av helt

sen tror jag hon gick alldeles för länge på den när dem krökade duktigt 4 dagar i rad och inte kände nån smärta direkt

sen på laserdomen påstår hon att skadan slogs upp igen så man får helt enkelt lita på att hon inte fejkar

Så pass. Finns klippet kvar nånstans?
2021-04-08, 15:15
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nardos: DE DÄR E BOX, DE E ÄNDÅ HJÄRNA.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2021-04-08, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
IQ-test = gissa hur många pinnar det är i lådan.
IQ-test = HuR GaMmAL Är SaRaS LiLlEbrOr?
IQ-test = Vi MåStE Ha enkla frågor också!
IQ-test = AnTaL PrIcKaR PÅ En TäRNINg?
IQ-test = RiTa EtT HuS UTan ATt lYFta PeNNaN

Haha du glömde Nardos förslag: "Hur många länder finns det i världen"
2021-04-08, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aiolilover
Nardos är verkligen maktgalen och man ser hur hon njuter av att vara i makt. Undra hur ofta hon säger Jag bestämmer

Det säger hon ofta ” jag är generalen och jag bestämmer.
Dok säger dom andra till henne att inte bara du som är det.

Svårt för Nardos att backa , hon måste vara där och bestämma lite . Trots att dom andra har sagt till henne att backa lite idag så andra får bestämma
2021-04-08, 15:16
Medlem
Det var säkert såhär första IQ-testet blev till att 7 personer satt i ett rum och började spekulera i vad som behövs lösas för att vara smart.

Vet ni hur man vet att någon är med i Mensa? - Dom talar om det för dig.
2021-04-08, 15:17
Medlem
Jackie ska lägga sig i precis allt hon också, och så vill hon gärna frsnstå som smart och som en som tänker väldigt klyftigt och förnuftigt, men allt hon gör är bara irriterande och blir väldigt genomskinligt.
Man märkte första kvällen när hon kom in hur mycket hon försökte gapa i micken citat och livsråd.
Sitter och talar om att hon har haft ett alkoholmissbruk, och att inget löser sig eller blir bättre av alkohol, men ändå sitter hon och fortfarande dricker och gapar efter mer alkohol som en jäkla alkis, Varför då ens yttra sig och ge andra rådet och tala om för dom att ingenting löser sig av alkohol. Ååååååhå
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Kolla hur hon rör foten, sitter med den korsad utan bekymmer, kunde halta ut och röka fram till hon fick kryckor. Såg illa ut men hon drar fördelar och kan göra vad hon vill, läs det hon tycker är kul.
Medlem
Hade inte det enklaste varit att låta Dompa göra iq-testet utan att de andra la sig i?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in