2021-04-08, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Dompa körde över fågelknullaren 👏👮🏽‍♀️✌️

Har han pippat en pippi eller vad är grejen? Såg något om hans penis och en stackars papegoja.. 🥺
2021-04-08, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hoppas psykologbesöket inte innebär att någon av gökarna där inne utses till psykolog. Ser till och med hellre att Katti får komma tillbaka för att ta den rollen i så fall.
Det lär det väl vara. Kommer väl bli Nardos som sitter där och håller monolog i en timme.
2021-04-08, 10:49
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Det sista jag bryr mig om är folks vikt och vad dom äter men visst har Emelie börjat sätta på sig i ansiktet?

Ja, och Nardos på kroppen. Jätteuppenbart nu faktiskt men alla har lagt på sig. Inte så konstigt med tanke på att de äter och dricker alkohol i den grad de gör men inte gör av med det på något sätt. De som är rekryter får ju en veckas crash diet nu iaf
2021-04-08, 10:50
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Har läst flera inlägg om att Adrian ska vara en fågelplågare/knullare. Vad har jag missat?
Han stoppade sin pojksnopp i en papegojbur, papegojan bet. Dennis frågade hur han fick kuken mellan gallren.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Dompa körde över fågelknullaren 👏👮🏽‍♀️✌️

Vad sades? Missade
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Stefan ser bäst ut? Är du kvinna eller man? Om du är kvinna kan jag förstå dig.
😁
Men snälla lilla närsynta mupp, alla kan inte ha så perverterad smak som du tydligen har?

Du föredrar väl då tydligen kobenta lönnfeta afrikanskor eller den plattrövade skånskan som ser så sur ut att hon skulle kunna ödelägga vilken normalstor svensk sjö som helst?

Men ja ja, smaken är delad.

Om du dessutom lär dig läsa skrev jag att jag tyckte Steff såg NÄST bäst ut.
😉
Medlem
Har Steph blivit tillsagd någon gång när hon sagt "...suga min kuk"? Hade hon eller en kille t.ex sagt: De kan slicka min fitta, så hade det blivit en jävla liv...
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Har läst flera inlägg om att Adrian ska vara en fågelplågare/knullare. Vad har jag missat?

Som yngling stoppade han tydligen in pojksnoppen i sin papegoja Lasses bur för att gojan skulle nafsa lite..

#PLM ( Parrots life matters)
2021-04-08, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, och Nardos på kroppen. Jätteuppenbart nu faktiskt men alla har lagt på sig. Inte så konstigt med tanke på att de äter och dricker alkohol i den grad de gör men inte gör av med det på något sätt. De som är rekryter får ju en veckas crash diet nu iaf
Haha ja Simon har ju fått sig en gullig liten ölkagge han med. Jag hade säkerligen lagt på mig tvåsiffrigt i huset. Hade däremot skippat "natta-maten"
2021-04-08, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Han stoppade sin pojksnopp i en papegojbur, papegojan bet. Dennis frågade hur han fick kuken mellan gallren.

Fördel: prinskorv
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Har han pippat en pippi eller vad är grejen? Såg något om hans penis och en stackars papegoja.. 🥺

Haha han berättade väl igår att han hade en papegoja när han va liten och han o hans kompis brukade stoppa in lille penis genom gallret till buren så papegojan vet dom eller nått sånt haha
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig

Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Som yngling stoppade han tydligen in pojksnoppen i sin papegoja Lasses bur för att gojan skulle nafsa lite..

#PLM ( Parrots life matters)

Herregud vilken sjuk idiot. Vem fan kommer på tanken att göra sånt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in