2021-04-08, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillgydn
Madde: Adrian kan inte du hålla om mig lite??
Hjälp hon är så påååå

Nej vad pinsamt, han kommer springa tillbaka till att lägga sig bredvid så fort när veckan är över..

Hur kan hon ens fråga detta efter att Joel har behövt tvinga honom till att lägga sig bredvid henne
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
FRÅGADE HON????????!!???
Nej det tror jag inte. Jag hörde ingenting iallafall men det hade inte heller förvånat mig om det va de som krävdes för att han skulle hålla om henne.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Det påminner mer om när man gick på lågstadiet. När man var ihop med en tjej men båda sprang åt olika håll när man såg varandra på skolgården. Ska det där föreställa vuxna människor på +30 alltså?

Men Adrian må vara 30 men han är fortfarande 9 år i huvudet... Det jag säger hela tiden. Han är en förvuxen gosse.
2021-04-08, 01:11
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Hon är så otroligt vacker att titta på!
Nu smög fegisen en arm runt henne, han kanske låg den stunden och funderade på hur fjantig han ser ut och kände att han behöver skeda henne för att inte hans grabbar ska fatta att han spelar för andra laget!
Hehe.
Han gör det väldigt dåligt isåfall. Han är gay. Punkt.
2021-04-08, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ligga bredvid madde nej det vill han inte.... men stoppa in lillpitten i en papegojbur gick bra.men skit samma han kan ju ha nån hen han tycker om på utsidan

Kanske därför han gillar Nardos, hon har ju en papegojbur där andra har en mun.
2021-04-08, 01:13
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Mmmmm Madde är extremt lik min fru. Vi skilde oss för ett par år sedan. Vi är dock bästa vänner och snackar varje dag.

Haha ja tänk om det hade varit samma. Jag skulle aldrig tveka att skeda en sådan tjej som Madde även om det inte hade varit något mellan oss. Det är ju skitmysigt än att behöva klia någon i håret varje natt. Den enda orsaken jag kan hitta är att han är gay. Helt ärligt. Det finns ingen annan förklaring och dessutom kan man gissa sig till det genom hans sätt och val. Dessutom att han snackar jämt om sin syster och hennes barn. Han gör tillräckligt för att det inte skall synas så tydligt.

Skönt att höra att ni är vänner än idag.

Skedning är mys. Även om jag sällan skedar min sambo nu. Klassiska ”det blir varmt” Det måste vara förbannat jobbigt att klia stålull också som han gör. Fattar inte vad som är problemet heller. Han är ju också frikostig och berättar vem av killarna han hade varit tillsammans med om han var tjej. Sen att han håller för när han har småbyxorna på sig och måste ta på och av sig byxor under täcket innan han går upp. Något skumt är det dock.
2021-04-08, 01:13
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Skedning mellan Adrian och Madde.
Vad väntar han på hon vill bli inseminerad Vilken vek nörd
2021-04-08, 01:14
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Nu borde hon fan släppa den fjantiga pojken.
De allra flesta i huset tappar mig i längden, börjar omtyckta för att sedan bli ogillade.(Joel, ADRIAN, JUDIT, bland annat )men 100% tvärt om för simon , honom gillade jag inte i början och nu älskar jag honom mer för varje dag som går. Samma sak med Dennis än så länge för han har ej varit där inne så länge, han tappade dock några poäng idag när jag sprang in o golade vad dom snackade om på gården.

Edit: hur fan kunde jag glömma tanja? STJÄRNA!

Dompa och Tanja är de enda jag bryr mig om Jag gillar Simon men tycker att han gnäller lite väl och slickar röv så det får han gärna sluta med pronto! Hade Judith som favorit i början men efter en vecka eller två föll hon och nu ligger hon näst sist. Sist är givetvis Adrian
2021-04-08, 01:15
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Hehe.
Han gör det väldigt dåligt isåfall. Han är gay. Punkt.
Han beter sig som en Gay
2021-04-08, 01:15
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Herregud. Jag hoppas verkligen att Madde börjar långsamt släppa det och kan gå vidare. Han gillar inte ens tjejer.

Någon skrev att Madde frågat om han kunde hålla om henne så nu skedar han henne?! Jag hade lagt ner..Skulle inte böna om att bli skedad.
2021-04-08, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Emelie kastar Madde under bussen igen. Hon tar medvetet upp det Madde sa igår trots att Madde tydligt visat att hon inte vill prata om det idag.

Till och med Dompa sa "Emelie det ämnet stannade där igår, vi tar int upp det här idag"

Du måste sett fel , AD fråga dela gånger både dompa och Emmie skämta om det , me ingen sa nått ändå
2021-04-08, 01:16
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Nej det tror jag inte. Jag hörde ingenting iallafall men det hade inte heller förvånat mig om det va de som krävdes för att han skulle hålla om henne.
Madde fråga om han kunde hålla om henne.Jag hörde

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in