2021-04-08, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Och i så fall är han vidrig anser du?
Nej det behöver han inte vara, utan mer vidrigt va honom att inte säga det och vilseleda min vackra madde. Tror madde har större chans på joel
2021-04-08, 01:02
Medlem
Tycker det är mer pinsamt hur gruppen inte kan inse att han faktiskt inte vill sova bredvid henne för att han obviously märkt att Madde känner mer för honom och inte vill ge henne falska förhoppningar.
Hade också varit livrädd för Madde och hennes känslor om jag var honom😂
2021-04-08, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Papegojsnoppen har åtminstone avancerat inatt
ligga bredvid madde nej det vill han inte.... men stoppa in lillpitten i en papegojbur gick bra.men skit samma han kan ju ha nån hen han tycker om på utsidan
2021-04-08, 01:03
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nej du skämtar? La han sig i en annan säng först? Herrejävlar han vill verkligen inte sova med Madde. Är Madde vaken? Kul för henne att få den dissen och sen höra att Joel tvingar dit han
Adrian la sig i Jackies säng. Joel jagade bort honom.

Adrian försökte lägga sig i Dennis säng efter det men Joel var på honom så till slut hade han inget val än att lägga sig i Maddes säng.
2021-04-08, 01:03
Medlem
1754s avatar
Hur fan kan man sitta och äta en kall pizza? Fyfan.
2021-04-08, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Madde gjorde den berömda ”lägga sig till rätta och skjuta ut röven”- grejen som är väldigt känd bland oss tjejer men ingen respons från Adrian såklart haha
ja det är ju en klassiker
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Nej det behöver han inte vara, utan mer vidrigt va honom att inte säga det och vilseleda min vackra madde. Tror madde har större chans på joel

+1

Tycker lite synd om honom, men mer synd om henne.
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja.. Kul för Madde att ligga där och först se att han smyglägger sig i Jaqis säng för att sedan få åthutning av Joel och då försöker han smyga ner sig i Dennis säng istället och får återigen åthutning av Joel och DÅ passar det att lägga sig som en stel pinne i hennes säng. Att hon inte ger upp sina drömmar om den fjanten snart

Det påminner mer om när man gick på lågstadiet. När man var ihop med en tjej men båda sprang åt olika håll när man såg varandra på skolgården. Ska det där föreställa vuxna människor på +30 alltså?
2021-04-08, 01:05
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tycker det är ganska så självklart att Adrian inte har ett intresse för Madde men tydligen så upplever inte alla det så..

Sån stel stämning mellan dom och ännu stelare kommer det bli när veckan är över och han lägger sig bredvid Nardos igen och dissar Madde ännu en gång

Undra när Madde kommer ge upp....

Har tyckt det från försts början, han har inget intresse för madde och det har man tydligt sett
2021-04-08, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja.. Kul för Madde att ligga där och först se att han smyglägger sig i Jaqis säng för att sedan få åthutning av Joel och då försöker han smyga ner sig i Dennis säng istället och får återigen åthutning av Joel och DÅ passar det att lägga sig som en stel pinne i hennes säng. Att hon inte ger upp sina drömmar om den fjanten snart
Nu borde hon fan släppa den fjantiga pojken.
De allra flesta i huset tappar mig i längden, börjar omtyckta för att sedan bli ogillade.(Joel, ADRIAN, JUDIT, bland annat )men 100% tvärt om för simon , honom gillade jag inte i början och nu älskar jag honom mer för varje dag som går. Samma sak med Dennis än så länge för han har ej varit där inne så länge, han tappade dock några poäng idag när jag sprang in o golade vad dom snackade om på gården.

Edit: hur fan kunde jag glömma tanja? STJÄRNA!
2021-04-08, 01:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Varken du eller jag hade INTE tvekat en nanosekund om det gav oss chansen att sova bredvid Madde. Tjejen som påminner om ditt ex och min barndomsdröm
Tänk om det hade varit samma tjej? 😂

Mmmmm Madde är extremt lik min fru. Vi skilde oss för ett par år sedan. Vi är dock bästa vänner och snackar varje dag.

Haha ja tänk om det hade varit samma. Jag skulle aldrig tveka att skeda en sådan tjej som Madde även om det inte hade varit något mellan oss. Det är ju skitmysigt än att behöva klia någon i håret varje natt. Den enda orsaken jag kan hitta är att han är gay. Helt ärligt. Det finns ingen annan förklaring och dessutom kan man gissa sig till det genom hans sätt och val. Dessutom att han snackar jämt om sin syster och hennes barn. Han gör tillräckligt för att det inte skall synas så tydligt.
2021-04-08, 01:07
Medlem
Anonym396s avatar
Skedning mellan Adrian och Madde.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in