2021-04-07, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Nu har jag kollat på dagens avsnitt.
Enbart skratt och att Nardos är sååå söt. finasteee underbarasteeee kvinnaaaaa typ. Inget snack om maktmissbruk överhuvudtaget. Även om jag själv tyckte det var underhållande så hade jag gärna sett en diskussion om hennes överdrift.

Hade det varit någon av som helst av rekryterna så hade det snackats om maktmissbruk och hur pinsamma de varit som generaler.

Är jessas syster rädd för kritik och folkstorm från Nardosmaffian tro? Tröttsamt när armén får vatten på sin kvarn. Favorit både hos produktionen och programledarna.

Vi måste kollat heeeelt olika avsnitt. I det avsnittet jag såg nämnde hon ALDRIG Nardos namn. Dock höjde hon Simon och sa att han gör bra TV. Hon skratta åt Nardos som alla gjorde igår
Medlem
Dompa vafan
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Produktionen vill att Nardos ska vinna miljonen. I avsnitten så kan de inte visa hennes ofördelaktiga sidor för tittarna eller vad deltagarna tycker om henne på riktigt. Programledarna kommer inte diskutera hennes beteende i huset. Förberedd dig för 50 dagar med Nardospropaganda av Arantxa och Jasmines äckliga syster till kossa.

Jag fattar verkligen inte hur Jassas syster fick det här jobbet. Vad tillför hon av värde till programmet. Jag ser ju absolut inget speciellt i henne som jag ser i Filip. Jag har aldrig sett Filip förut men kan ändå förstå att han är underhållande. Men jag får inte ut något av Jassas syster mer än ren flams. Tittar hon ens på BB.
2021-04-07, 23:59
Medlem
Dompa låter så jävla stolt när han berättar att han rest under corona.
2021-04-08, 00:00
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag fattar verkligen inte hur Jassas syster fick det här jobbet. Vad tillför hon av värde till programmet. Jag ser ju absolut inget speciellt i henne som jag ser i Filip. Jag har aldrig sett Filip förut men kan ändå förstå att han är underhållande. Men jag får inte ut något av Jassas syster mer än ren flams. Tittar hon ens på BB.

Haha, nä, hon är nästan mer intetsägande än morfin-Moa från förra säsongen.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Han pekade på sängen som han sover ihop med Nardos väl?

Nej. Nardos sa att han får sova bredvid henne igen när veckan e slut

Då sa adrian "näähädu de bestämmer du inte du är inte general längre då" eller något liknande
Medlem
Käften Nardos som festar loss i pandemitider
Medlem
.
Senast redigerad av 1MohamedAmir 2021-04-08 kl. 00:17.
2021-04-08, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian sa att han saknar sin säng men Madde var tvungen att flika in att han inte får sova i sin säng inatt. Han har verkligen inte lagt tid på henne idag. Hur länge ska hon orka?
Men vem ska han ens sova med i natt?
Medlem
Går nu rykten om att en av rekryterna måste lämna huset innan måndagsfinalen. Vem? Simon?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah nääe vad tråkigt. Men känns inte som han drar lika många längre eller? Eller så har man blivit immun så man inte reagerar längre hahah.

Tror det var i början när alla var nya och man skulle hävda sig typ. Eller immun
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Nej. Nardos sa att han får sova bredvid henne igen när veckan e slut

Då sa adrian "näähädu de bestämmer du inte du är inte general längre då" eller något liknande
Juste det hörde jag också, fattade inte vad de syftade på 😅 så han vill alltså sova med Emelie

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in