Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Om man är utsatt för GS i 4000 dagar/nätter så är man per definition en väldigt viktig individ. Du får mer uppmärksamhet än någon enda människa i hela Sverige. Och detta utan något som helst syfte.
Det är inte jag som anser mig viktig för det som jag utsätts för även om det är jag som får ta alla negativa konsekvenser, och när det kommer till dessa slags brott så är de många med med stora risker för såväl fysisk som psykisk hälsa. Tänk tortyr och trauma som bara fortsätter och fortsätter. Kanske är samtidigt brotten/ingreppen mot ens frihet det svåraste att tvingas uthärda, och sveket från "svenska staten".
Samtidigt är alla människor och människors liv viktiga, de har betydelse i den stora gudomliga planen.
Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Nu drar fantasin iväg igen. Det du beskriver är ren SCI-FI.
Finns många fler motiv än de jag nämnde. Dessa vara bara några få exempel. Att erhålla ('färsk') data i form av människors kroppsvärden är intressant inom en mängd olika områden.
Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Nationalekonomi verkar inte vara din starka sida.
Att tänka är inte din. Har du hållit dig till riktiga fake news d.v.s. censurerad och kontrollerad main stream media i hela ditt liv?
Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Nej du är en fullständig lekman som fattar noll när det gäller allt från nationalekonomi till medicinsk teknik. Det enda du "kan" är vad andra förvirrade "TI's" har matat dig med. Det finns exakt noll stöd för dina fantasier inom vetenskapen. Till och med andra TI's anser att du med dina implantat och fjärrvapen är helt ute och cyklar.
Om du mot förmodan vill ha lite kontakt med verkligheten och hur långt vi kommit inom området så kan jag rekommendera en artikel i senaste Nyteknik.
https://www.nyteknik.se/story/chip-under-huden-tar-tempen-pa-var-halsa-7012417
Artikeln handlar om en kliniskt studie på Karolinska där man med hjälp av "chip" och NFC-teknik kan läsa av
kroppstemperatur. Och det är så långt vi har kommit idag. Ingen syntetisk telepati , ingen V2k, inga fjärrvapen, ingen tankeläsning.
Du vet inget om mig, mina bevis eller om teknikerna/vapnen.
Till skillnad från dig - som inte vet något - har jag både objektiva bevis och egna erfarenheter. Vad har du mer än ett konstant förnekande och en felaktig uppfattning om teknikerna/forskningsläget? Det finns exempelvis flera olika tekniker för sådant som voice to skull, detta är inget nytt men eftersom du är så dum i huvudet så förnekar du t.o.m. grundläggande saker.
Att du exempelvis framhåller en artikel från Ny Teknik/Karolinska som exempel på hur långt vi har kommit framstår ju bara som löjligt. WBAN och sensorer är det nya svarta och kommer att användas inom t.ex. sjukvården (fjärrtekniker inom sjuk- och hälsovård). Därför bör du snarare läsa vetenskapsartiklar om detta, men oavsett så kommer du sannolikt aldrig att få någon slags uppdatering på gammal Teknik för hur långt man kommit vad gäller teknikutveckling inom denna slags områden.
Även militären är för övrigt intresserad av sensorer om man säger så men finns militären överhuvudtaget i din värld?!