2021-04-07, 21:30
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Du förstår att jag tittar på liven och hört det, men skrev obvi min kommentar innan, men du känner ändå behovet att påpeka det

Also: uppenbart att hon tog åt sig av det han sa, men hon vågar som vanligt inte erkänna det
Om du hörde Emelies utbrott om Nardos när hon snackade med Dennis så borde du ha förstått att hon inte var sur på Simon.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Två meter (okej 192?) kaaaarl who can blame us
ingen
Medlem
xrlpyts avatar
Nardos måste bli rekryt och tvingas sova i rekrytrummet där alla hatar henne.
Medlem
HAHAHHA Simon😅♥️
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Vart är alla som hatade på Nardos förnedring när "hon tvingade" alla att se på när hon äter?

Vart är ni? Det visade sig vara sadisten Emelies idé, fyfan ut med sadisten Emelies ut ur huset! Förnedringar till straff.. gråt gråt gråt.

Nä ingen? Inte alls förnedring enligt er längre? Hahahaha...

Allt som hänt denna militärvecka har smygrasisterna i tråden som tydligt visat att de hatar "negrer" twistat som Nardos fel. Ingen annan i huset har något delansvar för det de har gjort för att trappa upp allt.

Nardos gjorde fel första dagen, men hon gör nu allt i sin makt för att rätta till saker.
2021-04-07, 21:31
Medlem
Hahaha röstningen ikväll lär ju blivit för kvällsträning. De kommer explodera om det blir så 🤣🤣🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Allt som hänt denna militärvecka har smygrasisterna i tråden som tydligt visat att de hatar "negrer" twistat som Nardos fel. Ingen annan i huset har något delansvar för det de har gjort för att trappa upp allt.
Hahaha så sant
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Du ville poängtera det för att du jobbar heltid för att försöka sätta dit mig, för att det får dig att må lite bättre att känna att du "vunnit" över någon som är smartare än du.

Faktum om henne kvarstår dock, hon kan inte ta att folk driver med henne.
Heltid? Jag kan knappt minnas sist jag svarade på ett av dina inlägg.

Om du verkligen är smartare än mig så kan jag bara gratulera!
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Fast nu var det nog inte det hon reagerade på i första hand, utan att Nardos som vanligt klampade in och tog över. Mountain tog ju hennes parti i rummet nu hahahahaha, att Nardos måste ge Emelie chansen. Men nu blev det syyyyynd om Nardos hahahaha

Emelie är kåt på Simon och vill vända det som att det är Nardos hon är ledsen på.

Simon förnedrade hennes dialekt framför alla, därför.
2021-04-07, 21:32
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Exakt. Det var inget med Simons kommentar utan hur nardos agerade efter att hon först sagt att Emelie skulle hålla i "mötet"

Säkert? Simons kommentar om att hon pratar danska är rasistiskt.

Danskar gillar pölse, dricker tuborg och är känd för en fylledansk som förstörde en fotbollsmatch. Det vill man ju inte likställas med direkt 😂😂
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Hahaha röstningen ikväll lär ju blivit för kvällsträning. De kommer explodera om det blir så 🤣🤣🤣

Det är nu det händer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Men till och med en BLIND kan ju se att skämtet nog stack till ändå, precis som hennes lille sammanbrott p.g.a. ”hemlängtan” kom i samband med att Madde skedade Adrian när hon precis äntrat det där dårhuset..
Men ja, 100%. Klart som fan det stack till, I KOMBINATION med att Nardos körde över henne. Obvi det som fick den lillelille bägaren att rinna över.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in