2021-04-07, 21:25
Medlem
Har verkligen försökt att respekterlilla halvbakta pepparkaksungen... Men nä!

Hon bränner alla broar enligt afrikanska kunskaper. Kan varken leda eller ledas för att göra något bättre! Hela kortleken är såklart framme för att tycka oss svenskar
Medlem
OK. Bara att erkänna. Dennis växer lite mer i mina ögon.

Två dagar har fått mig att irritera mig på i princip samtliga i huset förutom Tanja och kanske Dennis (och lite Julia).
Herregud vilket train wreck det här militärtemat har varit. Underhållande, men otroligt frustrerande. Och är SÅ trött på Nardos röst nu!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
hön läste uppderas regler sen läste nardos upp dem en gång till då frågade emelie om dem inte försod och då svarade simon

nej det var på danska svarar simon

Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Emelie hade läst upp reglerna, men så kände sig Nardos skyldig till att själv också läsa upp reglerna när hon tidigare bett Emelie ta lite mer kommando.
Emelie ifrågasätter om hon inte läste reglerna tillräckligt bra varpå Simon svarar nåt i stil med "Nej, det låter mer som danska".

Hahaha, wow. Hörde nu när hon sa att det inte handlade om skämtet utan om Nardos som ”tar över”.

Dompa är the voice of reason i vanlig ordning<3
Medlem
Så bra att Joel säger emot Nardos.

Men hon pratar tyvärr på ändå, det är bara hennes regler och ord som gäller.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Fast nu var det nog inte det hon reagerade på i första hand, utan att Nardos som vanligt klampade in och tog över. Mountain tog ju hennes parti i rummet nu hahahahaha, att Nardos måste ge Emelie chansen. Men nu blev det syyyyynd om Nardos hahahaha

Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det var ju inte därför hon gick därifrån om du lyssnar bättre nästa gång
Men jag skrev ju kommentaren innan, era små filurer.
Medlem
Nardos skäller på riktigt ut befälen för att de utnyttjar sina positioner!

Samt: outar att hon är rädd att se dum ut när alla inte gör EXAKT som hon säger.

Samt: Klagar på att det är hon som får allt hatet.

Det finns ju en orsak till det Nardos, det är DU som har en respektlös attityd. Det är DU som mest av alla utnyttjar din position.

Gaaah! Kokar!! Hur kan BB och tittarna och de andra deltagarna låta detta fortgå?
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-04-07 kl. 21:29.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Emmelie är så äcklig.
Menar du Lill Vickan?

Mvh
Lil Zingo
2021-04-07, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Joel påpekade att Nardos upprepade Maddes idé efter henne.

Haha hon är ju känd för det! Men tror helt ärligt att hon gör det omedvetet..alltså att hon är för trög för att förstå när någon säger det, och måste upprepa det högt för att fatta..o då framstår det som om hon uttrycker en egen idé 😅😅
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Två meter (okej 192?) kaaaarl who can blame us
Hade varit ÄNNU mer kär i honom om han faktiskt var TVÅ METER och inte bara 192 cm
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Du förstår att jag tittar på liven och hört det, men skrev obvi min kommentar innan, men du känner ändå behovet att påpeka det

Also: uppenbart att hon tog åt sig av det han sa, men hon vågar som vanligt inte erkänna det

Ja, jag ville poängtera det så att du kanske väntar två sekunder nästa gång innan du sätter båda fötterna i samma byxben.

Jag tror att Emelie är helt immun mot skämt om skånska och danska.
2021-04-07, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nej men hon blev ju sur för att Nardos sa i rummet att Emelie måste läsa upp reglerna för nardos ville inte vara den hårda typ. Emelie sa ju att hon absolut kunde ta det med dom där ute men nu var det ju iaf nardos som tog kommandot under mötet.

Tar inte bort det faktum att hennes reaktioner är omogna. Vänder sig om som ett barn, traskar in till rummet, smäller dörren o börjar skrika. What?
2021-04-07, 21:27
Medlem
Vart är alla som hatade på Nardos förnedring när "hon tvingade" alla att se på när hon äter?

Vart är ni? Det visade sig vara sadisten Emelies idé, fyfan ut med sadisten Emelies ut ur huset! Förnedringar till straff.. gråt gråt gråt.

Nä ingen? Inte alls förnedring enligt er längre? Hahahaha...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in