2021-04-07, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Emelie&Nadros vill att dem väcks i natten,men lyssnar ni att dem flesta e emot detta
Inte konstigt uppdraget misslyckas när många är för veka
Titta på AD vilken fjolla

AD verkar inte fatta att det är Big brother som säger att de måste tuffa till sig och att hon ska skärpa sig. Han är så himla feg
Medlem
Ridnes avatar
Adrian förstör veckan som rekryt med att gnälla, inte ta emot order om sin mössjävel, utöva känslomässig utpressning och bete sig som mammas bortskämda gosse.

När fanskapet sen blir immun fortsätter han förstöra veckan som befäl med att vara den största pussyn som någon skådat. Inte våga ta beslut. Inte våga hämta pizza. Inte våga hämta alkohol. Dra kisskortet för att slippa dela ut order. Bara vara allmänt feg och ögontjänare.

Hur ska vi få ut denna tönt? Tänk vad programmet hade höjts om inte han hade varit därinne. Ja, jag vet att jag tjatar men fan vad jag stör mig på idioten
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag vet varför AD gör det här? Han vill vara omtyckt och livrädd att bli nominerad sen, därför agerar han nu som en solidarisk person med rekryterna. För sin egen del endast!

Jo, självklart
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Om någon undrar hur blåst Nardos är så hade hon tydligen svarat "astrologi" på Simons provfråga om solsystemets planeter..............

Hon hade väl även svarat att kvinnor kommer i klimakteriet när dom är 7 år
2021-04-07, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Om någon undrar hur blåst Nardos är så hade hon tydligen svarat "astrologi" på Simons provfråga om solsystemets planeter..............

Och Steffi svarare SOLEN Men badbollen alltid värst
2021-04-07, 20:54
Medlem
byt ut alla i det där rummet förutom NARDOS och DENNIS

A S A P
2021-04-07, 20:55
Medlem
Rösta Jaaa I Appen Nuu
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Det var fan det sjukaste när han kom med det som förslag.

Han kommer senare vara med i programmet outsiders där han kommer prata om att han blir förälskad i mössor och konservburkar och gifter sig med dom.

Minns en som var kär i en karusell och en som kände sexuell attraktion av staket i det programmet

Haha! Ja det där programmet ja.. Någon var kär i kristallkronor och en kvinna gifte sig med Berlinmuren. Undrar om det var det programmet Adrian egentligen sökte till men BB snappade upp honom because Saucedo?
Medlem
Hahaha Adrian är ju sjuk. "Vi kan göra en lång lista med grejer och sen säga att vi skojade"
Medlem
Emelie vill att rykreterarna ska leka burkleken... jag stänger av ger upp
hoppas produktionen suckar på huvudet nu och kommer på sina egna STRAFF OCH REGLER... hejdå =)
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Ser att AD tappar popularitet här, bra! Annars har det mest grupprunkats framför en bild på "officeren" härinne. Finns fortfarande grupprunkare kvar men de blir färre tack och lov.

Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Det var helt bisarrt hur kermith och djputte runkade av varandra tolv timmar om dagen i flera veckor till mössan. De runkar av varandra fortfarande, men kanske inte till mössan.

Hoppas grejen med ''officeren'' är över. Adrian är en jävla mes och han ska få skit på Flashback sin sista tid i huset.
2021-04-07, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Det var fan det sjukaste när han kom med det som förslag.

Han kommer senare vara med i programmet outsiders där han kommer prata om att han blir förälskad i mössor och konservburkar och gifter sig med dom.

Minns en som var kär i en karusell och en som kände sexuell attraktion av staket i det programmet
Hahaha hon som var gift med en del av Berlinmuren<3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in