2021-04-07, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av touchtoes
Den här temaveckan har verkligen visat många personers rätta sidor. Tycker faktiskt att de allra flesta bara gnäller mer eller mindre konstant, och tar allt på sådant jävla allvar att det blir patetiskt. Otroligt tydligt att t.ex Adrian och Simon inte klarar av denna temavecka. Det är en LEK!

Adrian har, överlag, svårt att inte ta allt (inklusive sig själv) på extremt allvar hela tiden. Snubben har ingen självdistans whatsoever, utan känns alltid stel och bjuder inte på sig själv. Det känns som att han går runt och är så EXTREMT medveten om sig själv hela tiden. Vad gör han egentligen där undrar jag? Varför ha en deltagare där som inte vill släppa loss, ha roligt och verkligen visa sig själv? Gud vad han irriterar mig.

Den enda sköna människan (och värdiga vinnaren) därinne i mitt tycke är Tanja. Min upplevelse är att hon gått in i huset med helt rätt inställning: se det som ett kul äventyr, släppa loss och tänka positivt.

+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
eller kompanihora alla verkar ju vilja få sig en åktur så nu får han faktiskt ställa upp lite.
han kan få ha på sig mössan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
AD kan gå tillbaka till Rekryterna för han passar inte som General, alldeles för mjäkig!

För feg för att säga till nån
2021-04-07, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
AD kan gå tillbaka till Rekryterna för han passar inte som General, alldeles för mjäkig!

+1
Medlem
Conny63s avatar
Jackie o Adrian håll käften Ne bort med dom o Emelie nu behövs omkorrigeringar
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Ja, det är helt sjukt att se honom dels undergräva de andra befälhavarna samtidigt som han retar upp rekryterna ordentligt. Han spelar båda grupper mot varandra utan att nån i huset riktigt avslöjat honom.

Ja det gör han och även vid andra tillfällen har jag sett honom springa runt, pratar först med en grupp och springer sen vidare till nästa. Han är lurig så det räcker
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Den här temaveckan har verkligen visat många personers rätta sidor. Tycker faktiskt att de allra flesta bara gnäller mer eller mindre konstant, och tar allt på sådant jävla allvar att det blir patetiskt. Otroligt tydligt att t.ex Adrian och Simon inte klarar av denna temavecka. Det är en LEK!

Adrian har, överlag, svårt att inte ta allt (inklusive sig själv) på extremt allvar hela tiden. Snubben har ingen självdistans whatsoever, utan känns alltid stel och bjuder inte på sig själv. Det känns som att han går runt och är så EXTREMT medveten om sig själv hela tiden. Vad gör han egentligen där undrar jag? Varför ha en deltagare där som inte vill släppa loss, ha roligt och verkligen visa sig själv? Gud vad han irriterar mig.

Den enda sköna människan (och värdiga vinnaren) därinne i mitt tycke är Tanja. Min upplevelse är att hon gått in i huset med helt rätt inställning: se det som ett kul äventyr, släppa loss och tänka positivt.
Bra skrivet!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
eller kompanihora alla verkar ju vilja få sig en åktur så nu får han faktiskt ställa upp lite.

Han kan gott ta emot när han står på alla fyra och skrubbar sladdmärken på det gula köksgolvet
2021-04-07, 20:31
Medlem
Paladins avatar
Citat:

Håller med till 100%.
Medlem
Töntdrian
Medlem
codemeds avatar
Adrian förstör hela grejen, hem till pojkrummet hos mamma istället
2021-04-07, 20:32
Medlem
Hoppas dom har dagis-vecka någon gång så vi kan rösta Jackie, Madde och Adrian till pedagoger 😒😒
Så dom får köra sina mys-mys stunder

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in