2021-04-07, 20:27
Medlem
Lobbaaans avatar
Sadistiska klubben har möte i sovrummet. Vill så gärna ha ombytta roller imorgon med Simon och Peddo som generaler. Stöveln på Niggerns rygg och skriker kryp som i filmen ondskan.
2021-04-07, 20:28
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Här har du honom
https://imgur.com/a/6K1NyqW

Synd som fan att tönten blev immun. Men skönt att Jaqi blev det. Henne gillar jag!
Tänker inte ens hoppas på att få ut Rovjudith för det verkar vara en omöjlighet. Blir nog
Steph som åker på Måndag.
Medlem
Ghandis avatar
Ut med SIMON, JOEL, PEDRAM.
Medlem
Mouchinos avatar
AD kan gå tillbaka till Rekryterna för han passar inte som General, alldeles för mjäkig!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
VERKLIGEN, till skurnisse
eller kompanihora alla verkar ju vilja få sig en åktur så nu får han faktiskt ställa upp lite.
Medlem
touchtoess avatar
Den här temaveckan har verkligen visat många personers rätta sidor. Tycker faktiskt att de allra flesta bara gnäller mer eller mindre konstant, och tar allt på sådant jävla allvar att det blir patetiskt. Otroligt tydligt att t.ex Adrian och Simon inte klarar av denna temavecka. Det är en LEK!

Adrian har, överlag, svårt att inte ta allt (inklusive sig själv) på extremt allvar hela tiden. Snubben har ingen självdistans whatsoever, utan känns alltid stel och bjuder inte på sig själv. Det känns som att han går runt och är så EXTREMT medveten om sig själv hela tiden. Vad gör han egentligen där undrar jag? Varför ha en deltagare där som inte vill släppa loss, ha roligt och verkligen visa sig själv? Gud vad han irriterar mig.

Den enda sköna människan (och värdiga vinnaren) därinne i mitt tycke är Tanja. Min upplevelse är att hon gått in i huset med helt rätt inställning: se det som ett kul äventyr, släppa loss och tänka positivt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Haha sadisten Nardos kör på, nästan så man börjar gilla henne.

HAHAHAH kollar hellre på henne ge hårda regler än fuckingggggg ADRIAN OCH JAQI O MADDE
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Sadistiska klubben har möte i sovrummet. Vill så gärna ha ombytta roller imorgon med Simon och Peddo som generaler. Stöveln på Niggerns rygg och skriker kryp som i filmen ondskan.

Detta är Big Brother : Vårda ditt språk. Bryt inte lagen då blir det konsekvenser om det anmäls.
2021-04-07, 20:29
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Fittproduktion

De klippde det fint för Nardos i dagens avsnitt. Det såg ut som bara Adrian och Simon var trött på henne. Jag förutspådde också att Jasmines äckliga syster skulle försvara apflickan. Självklart är det inte okej med sexistanklagelser i TV när vänner/familj tittar på det här. Självklart får Adrian gå därifrån och försvara sig själv men inte enligt kossan Kirsti.

Det var väntat. Har inte tittat än men att de skulle visa Nardos för vad hon är i avsnitten har man redan förstått att det aldrig kommer hända. Hela gruppen var negativ till henne igår och tyckte att hon var too much.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Snälla bort med honom

+1
Medlem
Paladins avatar
AD....AD....AD. Finns EN poäng med denna veckan. Och den poängen är inte att samla alla för att ge varandra komplimanger. För in i hela Hälsingland!!
Medlem
Nu borde vi nedgradera Jackie, Adrian och Madde!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in