Såg ni Adrians panik när de trodde att det skulle vara ett brev att de fick ge resterna till de andra? Han slängde i sig en stor bit och då har han redan ätit sin pizza
Vad har det med något att göra? Jag snackar om bjälken i Nardos öga här.
Man är snabb att se någon annans flisa i ögat men Nardos är nog inte den enda med en fet bjälke i ögat som borde ta sig en titt på sig själv först. En mycket bra liknelse också.
väääldigt skenheliga allihop förutom Dennis, dock var det osoft av honom att gola, men det är det enda osköna han gjort idag, haha alla andra psykosar sönder....
Fläsk är gris, hallå. Oklart om kebab är fläsk eller nöt, men oavsett så tuggar hon glatt i sig nu. Ihop med den icke laktosfria såsen.
She is a hypocrite also.
Nu kollar jag inte dygnet runt utan får nöja mig med TV tiderna.
Vad är pojkjävlarnas problem? Lättkränkta och gnälliga som små hundjävlar. Simon är vidrig och Adrian är manipulativ. Jag vill in och bara sparka ner dom i poolen och sen pissa i den...
Guldögonblick när Madde precis skulle läsa upp brevet och spekulerade om att de kanske skulle behöva dela med sig av pizzan till rekryterna och Adrian moffar in pizzan i missilfart rätt in i käften av rädsla att snart förlora den