nardos styr man inte så lätt. Nardos gör vad Nardos vill med blandade resultat.Jag tycker emelie var mer taktisk som backade när hon märkte vart åt det barkade inom gruppen.
Allt Lill Vickan gör i huset är taktiskt. Hon är så fruktansvärt medveten om hur hon ska agera i de flesta lägena. Tyvärr ser inte alla det.
Tänk att dessa idioter ska ta ett jobb sen på utsidan. Enkla instruktioner och så ska dom hålla på så här framför chefen och andra kollegor.
Det är bara Steph som har en chef men man behöver inte vara kärnfysiker för att bli brevbärare, det är väldigt tydligt och enformigt. Julia är egenföretagare.
Såhär stod det i konversationen adrian&madde kontot la upp på insta:
V: Det är för att hon ska vinna enligt dom. Redan klart om jag ska tro på mina egna teorier. Kom ihåg vart du hörde det först 😎
Insta kontot: hahahah det förvånar ingen av oss, med allt hon kommit undan med.
Insta kontot: På tal om annat, de va skönt att se dig där inne och få Adrian att släpps loss. Madde har klistrat sig fast på honom som en psycho 😂😂 Tror 100% att ni hade utvecklat något om du var kvar där inne, man märkte att han gilla dig mycket mer
V: Vi tar våran grej på utsidan 😀❤️
Insta kontot: Bästa, låt inte Madde tvinga in han i ett förhållande ba 😂
V: Tror det blir lättare för Adrian på utsidan att bestämma sig och ta avstånd 😀