2021-04-07, 14:19
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Är ju rätt tydligt när 80% av avsnitten består av klipp och klister med niggerns minst dumma prat. Aidset sparas och går i överflöd hos oss som tittar live.
2021-04-07, 14:20
Medlem
Tycker Dennis kan få bli General istället
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Varför fortsätta ens kolla på skiten? Vicky precis avslöjat att produktionen redan valt Nardos som vinnare och att de kommer rigga sönder resten av säsongen to accomplish that och inte låta någon annan komma nära titeln

Var har hon sagt de
Medlem
Mouchinos avatar
Nej nu kommer jag köra ignorera på vissa här för jag kan diskutera individerna i huset men när det blir rasistiska ord och kränkningar mot personer för att de har en annan hudfärg eller härkomst så kan jag inte acceptera det. Varför? Jag anser att ALLA människor har fel och brister men att klandra någon för att den tillhör ett annat folkslag/etnicitet och att de förtjänar då att bli kallade alla möjliga elakheter som rör deras ursprung anser jag inte har någonting med BB 2021 att göra. Vi kan använda adjektiv för att beskriva en persons beteende men låt oss vara rimliga och objektiva. Kommer inte svara på de som använder såna enkelspåriga uttryck. Jag har mina värderingar klara och de sitter fastkilade i mitt hjärta och jag tänker inte sitta här och läsa sån dynga. Förmodligen kommer detta tas otroligt seriöst från de som använder sig av dessa uttryck i var och varannan mening men må det då bli så. Argument välkomnar jag men när det blir på för låg nivå då är jag inte med. Man har rätt att tycka och tänka saker, det är helt ok men låt det stanna där. Att häva ur sig kränkande ord där en grupp människor läser är fel och då kanske det är dags att den som sköter tråden börjar rensa lite.
2021-04-07, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det har hon varit sedan dag 1 Emelie men hon backade för Tess då hon testade AD men han parkerade henne och skulle prata på Måndag men han sade inte vilken Måndag förvisso, Sedan sök Madde upp och då fick Emelie igen se sig besegrad igen då Madde lyckats få AD på fall fast han inte visar det direkt ut el säger det för den delen heller!

Så där av all jäkla bitterhet hon har Emelie i huset för hon har försök göra AD svartsjuk hjälpt inte hon har hånglat med andra i poolen och vete fan vad men nej ingen reaktion från AD, Hans fokus ligger på Madde det ser man och hör man som då hon vart räddad nu sist det föll en sten från hans axlar det såg man sedan då dem skedade i går så Emelie har inget att hämta!

Nu snacka jag inte om AD .

Snackar om och svara någon annan om Emelie och Dennis
2021-04-07, 14:21
Medlem
Har missat liven idag! Hur var stämningen imorse?? 😂
2021-04-07, 14:22
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
En skön kille oavsett! Bara komma in i huset utan att ha en aning om vad han har gett sig in på...
Han är okej har bara börjat kolla i lördags, det brukar bli intressantare mot slutet. Några andra man bör ha ett öga på .Mergim och Jullan känner jag från förra året. Tanja såg jag nåra avsnitt på PH. Simon verkar också okej. Förutom Generalerna så ser man inge annat.
2021-04-07, 14:22
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej nu kommer jag köra ignorera på vissa här för jag kan diskutera individerna i huset men när det blir rasistiska ord och kränkningar mot personer för att de har en annan hudfärg eller härkomst så kan jag inte acceptera det. Varför? Jag anser att ALLA människor har fel och brister men att klandra någon för att den tillhör ett annat folkslag/etnicitet och att de förtjänar då att bli kallade alla möjliga elakheter som rör deras ursprung anser jag inte har någonting med BB 2021 att göra. Vi kan använda adjektiv för att beskriva en persons beteende men låt oss vara rimliga och objektiva. Kommer inte svara på de som använder såna enkelspåriga uttryck. Jag har mina värderingar klara och de sitter fastkilade i mitt hjärta och jag tänker inte sitta här och läsa sån dynga. Förmodligen kommer detta tas otroligt seriöst från de som använder sig av dessa uttryck i var och varannan mening men må det då bli så. Argument välkomnar jag men när det blir på för låg nivå då är jag inte med. Man har rätt att tycka och tänka saker, det är helt ok men låt det stanna där. Att häva ur sig kränkande ord där en grupp människor läser är fel och då kanske det är dags att den som sköter tråden börjar rensa lite.

Bra skrivet!!
2021-04-07, 14:23
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Nu snacka jag inte om AD .

Snackar om och svara någon annan om Emelie och Dennis
Där finns INGET intresse av Emelie det måste du se liksom, Sedan är det relaterat till det jag skrev varför!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Jaha, men det skulle väl säkert många säga som är välintegrerade och födda i Sverige. Inget fel på killen men han är knappast helsvensk. Snackar inte om hårfärg utan ansikte och annat.

Han är svensk med svenska föräldrar eller ska vi släktforska tillbaka till stenåldern,kontakta folkbokföringen eller ringa hans morsa och fråga om hon hade en affär med den lokala pizzeriaägaren för 30 år sen.Vart vill du komma?
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Bra skrivet!!

Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
dom förtjänar inte JULLAN, ingen når ens upp till halva hennes aura
är boring att gå loss och ha kul själv lixom hon behöver en som oxå är sig själv och vågar vara spontan och ha kul och som är säker i själv och bjuder på sig själv och är vacker

#NOFUN
Fan Jullan är alltid guld men de visar ju aldrig dom andra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in