2021-04-07, 12:39
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Ni kan väl på riktigt inte säga att Nardos tar på sig en offerkofta (en aning maktgalen är hon dock). Vad fan gör GEneral Emelie ens? Går runt o bölar inför de andra.
Nardos har offerkoftan på sig 24/7. Hon kan inte se sin del i konflikter. Anklagar killarna för att vara sexistiska. Jag kan fortsätta.
2021-04-07, 12:40
Medlem
Citat:
Ni kan väl på riktigt inte säga att Nardos tar på sig en offerkofta (en aning maktgalen är hon dock). Vad fan gör GEneral Emelie ens? Går runt o bölar inför de andra.
Tror hon har mens därför är hon överkänslig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan879
Emelie är så ledsen och nere pga denna roll, faktiskt tråkigt att se

Skärp dig! It´s an act!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
DENNIS OCH TANJA i en final. Enda vettiga i huset just nu.
+1
2021-04-07, 12:41
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Varför är Adrian sur på Emelie? Är det från igår? Men snälla vilken tönt han är
Emelie sa till Nardos igår kväll att Adrian var sur på henne för att Adrian hade velat att hon skulle diska Joel i tävlingen igår men då hade Emilie sagt att det var Big Brother som var domare i tävlingen och inte generalerna.
2021-04-07, 12:42
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Finns bara en general och det är Raffa Pancamo. Jävlar vad han hade styrt.

Hihihihihihihi!! Jau döur!
Raffa går flöddrad omkring i sin ridväst med "basebalsrack", plastpistol och rivmärken på ryggen.
Det vore något.
Han kanske t.o.m. skulle fixa in "strippstångar" så Jackie kan få visa sin fulla potential.
Men först måste alla visa upp sina papper.

Nu blev jag sugen på att läsa om Raffatråden.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Är det bara jag som fortfarande tycker att Nardos gör sin roll bra? Inte bara deltagarna tar det personligt men även Flashback

Vad har hon gjort som går över styr och ni får gärna påpeka vad det är.

1. Hon blev tilldelad general och genast börjar Simon att gnälla.
2. Hon kräver respekt och disciplin, du ska nu tilltala med efternamn och svara Yes ma'am (bara gör det vad fan är problemet?) Men Simon och Adrian trotsar detta direkt. Simon blir gnällig och flyr till bikten.
3. Hon står med Emelie i köket och ber alla att sluta fjanta sig, Adrian trotsar som ett barn och Simon drar sitt första hot om att hon minsann ska komma ihåg att man måste vara omtyckt av gruppen efter veckan. (Detta är inte ens 30 minuter in i temat, allt det ovannämnda)
4. Det blir march och fysträning i 1h kl 11-12. Simon trotsar marchen när Emelie har den genom att säga "kom ihåg att du ska ha respekt efteråt" Simon sket fullständigt i temat. Simon trotsar även i fysträningen genom att bete sig negativt, svara negativt på pepptalk och bete sig allmänt barnsligt. Nardos tar Simon åt sidan och går ur rollen för att prata pedagogiskt med honom och han fortsätter bete sig likt ett barn men får ändå två äppelklyftor i belöning.

Klockan blir 12:00 rekryterna sover till 14:00 så dom blir väckta med information om Laserdome, dvs dom fick två timmar sömn efter en timma träning och det var big brother som väckte dom. En timma går innan Laserdome börjar och en timma innan resultatet kommer. Totalt 4-5h vila från den enda timman Nardos styrt och ställt.

Simon fortsätter att vara negativ och hotas med respekt och omtyckt, Adrian hakar lite på. Dom inser att armhävningar är ett straff, och att straff existerar. Allt dom någonsin behövde göra var att svara Yes ma'am och hålla käften. Svårare än så är det inte, så hur är Nardos den onda kan någon förklara? Deltagarna ger henne skit och hotar med att frysa ut henne när hon sköter sin roll utmärkt.

Simon och Adrian har bett om ett helvete, hon har absolut inte gett sig på dom oprovocerat.

Tala om för mig vart Nardos är drivande i det hela, hur är hon startskottet? För en fysövning där Simon böla men ingen annan?

För mat som skickades in som tydligt skickades in just som en typ av bestraffning för de som inte betett sig?

För att dom snackar ner henne och blir bestraffade?

Varför är Nardos den skyldiga menar ni? Såg ni hela liven igår? Simon och Adrian men speciellt Simon är problemet. Inte Nardos.

Simon var min absoluta favorit förr men han kommer aldrig att få en röst ifrån mig igen, någonsin. Kom ihåg att han tyckte att Nardos och Emelie bör lägga ner rollen och bara softa hela veckan för dom förlorar inte imunitet, Pedram är levande bevis för det. Simon ville alltså att alla bojkottar temaveckan och fortsätter med sitt sittande i soffan och spela burk på köksön. Finito, ingen mer underhållning. Samtidigt som tönten nämner sarkastiskt "bra TV" när han blir bestraffad utan att ha en aning om att det faktiskt är bra TV. Bästa TV denna säsong faktiskt. Samtidigt vill han slopa veckan. Inte en värdig vinnare 2021.

Jag glodde hela dagen och uppfattade samma sak. Upplevde dock också att simon menade att gruppen kommer ogilöa henne sen också. Han var dessutom tvär mot bb och ville ha cigg och McDonalds. Han ville ha special treatment. Vettefan om han ville ha nå slags kvitto på att bb ville ha kvar honom och nöjd.

Jag vill att Simon ska vara kvar. Jag vill se honom parta, näcka, supa, bygga relationer och sätta nardos på plats. När hon förtjänar det. Inte nu.
Medlem
Adrian är väldigt oklar. Han spelar på att han är emot bråk och världens ängel som står för rättvisa osv men mot Emelie är han så kall. Nardos har gjort värre saker och betett sig värre mot honom men henne går han och kramar idag osv.
2021-04-07, 12:43
Medlem
Citat:
Skärp dig! It´s an act!

Säkert delvis, men tror ärligt inte att det endast är det. Tror många överskattar henne.
2021-04-07, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Enligt Emelie i sängen igår när hon pratade med Nardos så berättade Emelie att Adrian är sur på henne för att han klagade under Laserdome tävlingen om att några gjorde fel och han ville ha svar på vad hon tyckte om det. Men Emelie svarade honom att hon inte vill ge sin åsikt då BB bestämmer över tävlingen och inte generalerna. Emelie tycker det är slår fel mellan dem då han är för tävlingsinriktad.

Jag såg inte detta men det var så hon berättade det.

Exakt det jag antog att det var. Han är ju helt dum i huvudet. Det VAR ju bb som bestämde reglerna i den tävligen! Men detta säger så mycket om Adrian
2021-04-07, 12:45
Medlem
Jag hatar i princip alla i huset med undantag av Tanja
Dennis och Mergim.
2021-04-07, 12:46
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Emelie sa till Nardos igår kväll att Adrian var sur på henne för att Adrian hade velat att hon skulle diska Joel i tävlingen igår men då hade Emilie sagt att det var Big Brother som var domare i tävlingen och inte generalerna.
Tja dem sade ju tjallare ska belönas eller hur det nu var.....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in