Det kan iofs räcka. Det var ett smart drag av produktionen. Han gav understöd till generalerna, dvs BB har visat dom stöd och återställt generalens makt. Nu blir det inget tjafs från rekryterna.
Det kan iofs räcka. Det var ett smart drag av produktionen. Han gav understöd till generalerna, dvs BB har visat dom stöd och återställt generalens makt. Nu blir det inget tjafs från rekryterna.
Verkligen. En maktgalen fjant från armén spelar tuff. Så ser det verkligen inte ut.
Som Nardos håller på med ser det inte heller ut för 5öre när du gör VPL, Fan ta in verkliga befäl så skulle Nardos grinat efter 2min kan jag lova dig för då hade prinsessan fått nog!
Om du inte förstår skillnaden mellan att tvinga någon som är uppnosig under övning att göra armhävningar, och att tvinga dom sitta och se på när du äter hamburgare, då är du nog inte ledarmaterial.
Jag förstår skillnaden men jag ser inte vart förnedringen är? Vart exakt är det förnedring i att tvinga någon att se på när man äter i ett program som Big Brother. Är det förnedring? Hahaha..
Gå in på sebastiantadros instagram och kolla hans NÄST senaste story. Han går in i produktionens rum där han avslöjar även uppdragsrummet just nu. Haha dom testar dagens tävling verkar det som, kolla så ser ni