Min teori är att de är så vana att hon är den lilla gulliga tjejen. Nardos lyssnar alltid på Adrian och därför trodde Adrian han kunde bli favoriserad av henne!
Intressant teori och det kan ligga något i det. För jag vill minnas att Nardos igår pratade om att Adrian dagen innan militärveckan smekte Nardos kinder och kallade henne för den lilla söta flickan eller något sånt. Vet inte i vilket sammanhang han ska ha sagt det men även hon har observerat det du säger. Kan nog stämma.
Det tråkiga är dock att Nardos inte kommer vara sträng längre
Sträng? Hon var ju maktgalen. Läskigt beteende. Nardos gick för långt igår och till och med hennes egna fans (för första gången) gick emot henne på instagram.
I krig så kommer svenska soldater och deras befäl bokstavligen suga av fienden. Aldrig sett på maken på pussifierade, feminiserade, bögiga betahannar som de svenska "männen".
Hela världen skrattar åt det här sinnessjuka böglandet.
Min teori är att de är så vana att hon är den lilla gulliga tjejen. Nardos lyssnar alltid på Adrian och därför trodde Adrian han kunde bli favoriserad av henne!
Huvet på spiken, han trodde han skulle få fördelar, slippa undan och bara få gulligull, när han inte fick det började han uppvigla, skrika på Simon som han aldrig pratar med för att han skulle ge sig på Nardos. Så genomskinligt.