2021-04-07, 10:07
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jag sa aldrig att du hyllat nardos men det är så det brukar låta nr hon gör något fel så hylls det alltid att hon är en stark kvinna bla

nej jag anser inte simon gjort något fel han stog upp mot nardos äckliga diktator roll för ingen i huset accepterade hennes smutsiga bettende som dem nyss sa i köket
Han var svinsur för att han inte blev general, att han förlorade därav hans beteende. De skulle lyda generalerna, Simon klarar inte av tillsägelser varken från BB eller någon annan.
2021-04-07, 10:07
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Hon skulle inte överleva en dag på en Ur och Skur avdelning.....

😂😂
2021-04-07, 10:08
Medlem
ovaxadbanans avatar
Joel är så korkad för han höll ju med Adrian i bråket igår, det lät ungefär såhär:

Joel: Ja du sa ju åt mig att färgen försvunnit (från mustaschen), och att det kunde påminna om en viss person (hitler)
Adrian: Ja det var ju det jag menade, jag sa det ju inte för att vara elak.
Joel: Jaaaaaa men hur kunde du ha det upplägget....SEN efteråt så frågade du om jag var sur, och den frågan gör mig arg.

Dessutom i badrummet tidigare på dagen så var det väl Joel själv som först sagt att hans mustasch kunde påminna om Hitler? Hur kan Adrian få så mycket skit för den påminnelsen, om det var Joel själv som tagit upp det
2021-04-07, 10:08
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
+1

De två pajade för hela gruppen, enbart för att de inte ville gå in i rollspelet och leka en lek. Är det här vuxna män?
Bortskämda slynglar bor hos mamma och kan inte ta en endaste motgång, män kommer de aldrig att bli.
2021-04-07, 10:09
Medlem
Ska horan Madde smöra för Adrian?
2021-04-07, 10:09
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Smöra??
Hon behöver inte en smöra för hon har redan han......
2021-04-07, 10:12
Medlem
Anonym396s avatar
De har inte lagt upp Joels bråk eller Adrians diskussion med Nardos ute i poolrummet.
2021-04-07, 10:12
Medlem
så nu har madde skaffat diplomatpass med för stor beige kostym och attachéportfölj.Vilken ambassad ska man skicka henne till då?
2021-04-07, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

Hon är dum i huvudet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Joel är så korkad för han höll ju med Adrian i bråket igår, det lät ungefär såhär:

Joel: Ja du sa ju åt mig att färgen försvunnit (från mustaschen), och att det kunde påminna om en viss person (hitler)
Adrian: Ja det var ju det jag menade, jag sa det ju inte för att vara elak.
Joel: Jaaaaaa men hur kunde du ha det upplägget....SEN efteråt så frågade du om jag var sur, och den frågan gör mig arg.

Dessutom i badrummet tidigare på dagen så var det väl Joel själv som först sagt att hans mustasch kunde påminna om Hitler? Hur kan Adrian få så mycket skit för den påminnelsen, om det var Joel själv som tagit upp det

Joel drogs in i strömmen av tjafs/bråk som va igår, han överreagerade över något som inte alls var allvarligt eller elakt överhuvudtaget. Han gjorde ett bråk av något som inte behövde bli ett bråk!
Tråkigt med tanke på att han och Adrian ändå har haft en fin vänskapsrelation
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
+1

De två pajade för hela gruppen, enbart för att de inte ville gå in i rollspelet och leka en lek. Är det här vuxna män?
Nä, där måste jag hålla med.(men ändå inte?)

Än hur kopiöst sinnessjuk Nardos var igår så är det ju bara en jävla tema-vecka i Big Brother!
Hur jävla svårt ska det vara att nån jävla gång bara hålla käft och göra som man blir tillsagd?

Fast kluven är man allt ändå? 😁 Är ju faktiskt extremt tillfredsställande när dom käftar emot psykopatNardos.
Men börjar vara FRUKTANSVÄRT less på Simons jävla gnällande och TOTALA oförmåga att tävla?!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Han var svinsur för att han inte blev general, att han förlorade därav hans beteende. De skulle lyda generalerna, Simon klarar inte av tillsägelser varken från BB eller någon annan.
Lite skillnad på lek och att kränka andra som Nardos gjorde

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in