2021-04-07, 09:32
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Tror ni att det kommer in brev med någon autonominering på Simon idag? Verkade så självklart igår men börjar tvivla om det ens blir några konsekvenser faktiskt
Nej lär inte komma!
Men kommer det på Simon ska Nardos också ha auto på sig för sitt psykotiska beteende som skapade en situation som inte skulle ens få uppstå, men dem låter udda vara jämt och skiter i ett misstänker jag!
2021-04-07, 09:32
Medlem
Raskaoverisens avatar
Simon och Adrian förstörde tyvärr denna rollspelsvecka
Nu blir allt lamt
Bedrövligt att just dessa två morsgrisar inte kunde ta och bjuda på sig själva utan ifrågasatte nästan allt
2021-04-07, 09:33
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Nu blir allt lamt
Bedrövligt att just dessa två morsgrisar inte kunde ta och bjuda på sig själva utan ifrågasatte nästan allt
Say what??
Simon var den som ifrågasatte Nardos sedan vet jag inte vad du menar med AD????
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
lägg av förfan han frågade bara om dem fick dricka kaffe när befälet sa vet inte då sa simon ok sen inget mer tjafs

frågan är ju fri sluta svartmåla simon för något han inte gör
Tror du att du är någon jävla general eller, jag skriver och tycker vad fan jag vill precis som du!
Simon betedde sig som ett svin igår, punkt slut.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Simon ingen ånger börjar genast att han vill ha kaffe, tänk att dala från favorit till bottenskrap för att han inte kan leka ett par dagar å äta ärtsoppa. Jävla bra timpeng om han bara hållt ut och lekt med, idiot.

Han har själv beskrivit vad hans ex-flickvänner kallat honom: Fullblodsnarcissist.

Glöm inte det.

Simon hade även mitt stöd och en god chans på miljonen. Igår sumpade han chansen. Han är verkligen så pass blåst att han inte fattar att hade han skött sig så skulle han inte bli straffad, och tävlat ordentligt så skulle han kunna bli ett befäl. Han har på egen hand rövknullat sin egen framtid i denna temavecka, i bb-huset i övrigt och utanför bb-huset längre fram (dvs utan miljonen i fickan).

Sjönk som en sten igår. Bye bye Simon.
2021-04-07, 09:34
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Dom får inte ens sitta i soffan dom ska sitta i poolrummet. Men alla deltagare och flashbackare gråter så fort generalerna bestämmer. Men nu får ni som ni vill huvudbonad och soffsittare.

vad är det för akut mongolism som har drabbat dom? Nu lever dom som vanligt, nu får dom styra upp detta. det är som en vanlig dag i bb huset utan ,militärvecka. Dom är vakna. Dom behöver inte sitta o prata o slappa. det gör man inte i militären.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Nu blir allt lamt
Ja. Knäcktes första dagen. Sicka jäkla syltryggar. Första dagen?!?! Åtminstone Simp-Simon. Totalt knäckt.
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Å så sitter pannbandet på exakt rätt placerat vid hårfästet, det är väl inte konstigare att göra en hårtransplntion än att fylla sina bröst till bristningsgränsen som Emelie?

Nej, inte konstigare än det eller att fylla ut läpparna så de ser ut som om de skall explodera...
Men skillnaden är väl om man försöker dölja att man har gjort det eller inte! OM han har gjort det skulle han aldrig erkänna det... Tror nog Emelie gladeligen medger att hon har fyllt upp bringan!!
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Jadå, någon konsekvens kommer det att bli är jag övertygad om. Annars kommer rekrytera helt tappa respekten. BB lyssnar de på

Redaktionen har precis druckit sitt morgonkaffe.

det är mer sex ä kontrollrummet än i bb huset !
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Nu blir allt lamt
+1
2021-04-07, 09:35
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Det kunde folk tänkt på när dom räddade henne mot Katti.

Håller med. Hennes tid kommer dock.
2021-04-07, 09:36
Medlem
Citat:
Å så sitter pannbandet på exakt rätt placerat vid hårfästet, det är väl inte konstigare att göra en hårtransplntion än att fylla sina bröst till bristningsgränsen som Emelie?

Bekräftade Adrian hårtransplantationen igår eller? Tyckte jag såg allt men måste missat det. Jävla tönt han är när han alltid ska ha nått på huvudet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in